איך מטפלים בפצעים בישבן

חנות טבע אונליין

אחת התופעות העוריות המטרידות ביותר בגיל ההתבגרות אך לא רק קרויה: אקנה. האקנה היא פצעים שומניים המופיעים על עור הפנים, על הגב ואף על הישבן. מדובר ללא ספק בתופעה אשר מסיבה אי נעימות רבה לכל אדם אשר סובל ממנה ולעיתים כאשר היא מופיעה במקומות רגישים, היא מסבה גם כאבים. כיום ישנן שיטות טיפול שונות לאקנה וכל אדם יכול לבחור עבורו את שיטת הטיפול המתאימה לו. כאשר מדובר באקנה המופיעה כפצעים בישבן, חשוב מאוד לבחור את הטיפול הנכון אשר מצד אחד יהווה טיפול איכותי ויעיל ומצד שני, איננו יסב אי נעימות רבה מדי למטופל.

מהי אקנה

אם אתם תוהים מהי בעצם אקנה, הלא שמדובר בתהליך דלקתי של העור. תהליך דלקתי זה נגרם כתוצאה מחסימה בבלוטות החלב המצויות בזקיקי השערות. בשל חסימה זו, מופיעים במקום החסימה פצעים שומניים ודלקתיים, אשר פוגעים באופן ניכר באסתטיקה של האדם הכרוכה במראה החיצוני שלו. לא פעם הדימוי העצמי של האדם אשר סובל מאקנה נפגע באופן משמעותי והוא חש לא בנוח להסתובב בחברה. חשוב מאוד לטפל באקנה בצורה יעילה מחד ומאידך, בצורה אשר איננה מסכנת את בריאותו של האדם. על אף שבעבר הטיפול המקובל לאקנה היה כרוך בנטילת תרופות בעלות תופעות לוואי קשות, הרי שכיום ניתן להשיג תוצאות יעילות לא פחות מהתוצאות של טיפול זה, בטיפול בריא יותר ובטוח יותר.

כיצד מעלימים פצעים בישבן

פצעי אקנה בישבן הם דבר נפוץ מאוד. לכן, בכל מקרה שבו אדם סובל מפצעי אקנה בישבן או מצלקות של פצעי אקנה שנותרו לו בישבן, הרי שהוא יכול לפנות לטיפול חדשני מאוד שקיים כיום. מדובר בטיפול של הלגה רקנאטי אשר כולל בו 3 שלבים שעיקרם הוא: טיפול בחומרים ובחומצות רלוונטיות עבור פצעים מעין אלה, טיפול מתקדם באמצעות מחטים לצורך מתיחת העור הפגוע כתוצאה מפצעי האקנה ושיוף שכבת העור החיצונית על מנת לעודד צמיחת עור בריאה חדשה. אין ספק שמדובר בתהליך היעיל ביותר כיום עבור טיפול בפצעים בישבן ובפצעי אקנה בכלל.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שחייה בגיל צעיר- יתרונות וחסרונות
לא מעט הורים לילדים קטנים, ממהרים לשלוח אותם אל חוגי שחייה. בדרך כלל, מדובר כבר על ילדים בגילאים 4-5...
קרא עוד »
אוק 24, 2018
איך עושים טיפול עיצוב ירכיים?
ניתוח עיצוב הירך הוא הליך המאפשר למנתח להסיר חלק ממפרק הירך ולהחליפו במפרק חדש. על מנת לעשות זאת, על...
קרא עוד »
אוג 14, 2022
כיצד שקילה קבועה תעזור לכם לרדת במשקל
אם עונת הקיץ קרבה ואתם מעוניינים לרדת במשקל, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת תהיה על ידי תפריט דיאטה מאוזן,...
קרא עוד »
מאי 19, 2015