רשלנות רפואית בטיפולי אסתטיקה

מטרתם של כל הטיפולים האסתטיים הם לשפר את המראה שלנו לטובה. הרפואה היום מאפשרת מגוון של טיפולי אסתטיקה שמסייעים להצערה של מראה העור ולתחושה טובה ונעימה יותר אצל רבים מהאוכלוסייה. בחלק מהטיפולים מעורב ניתוח וחלק מבוססים על משחות, מכשור, הזרקות ועוד.

טיפולים אסתטיים מכילים: ניתוחי חזה, לייזר להסרת שיער ומשקפיים, הלבנת שיניים, ניתוח אף, הזרקת בוטוקס, מתיחות פנים. למרבה הצער, פעמים רבות בעקבות רשלנות רפואית יכול להיגרם נזק שפוגע במטופל, נזק שיכול היה להימנע אלמלא המטפל היה פועל לפי כללי ההוראות ולא מחסיר דבר.

מעקב רשלני

במרבית טיפולי האסתטיקה נדרש מעקב לאחר הטיפול כדי לבדוק שאכן לא נגרמו תופעות לוואי ושההחלמה מהטיפול נראית טוב.  לאחר ניתוח כמו הגדלת חזה או מתיחה של הבטן, מוזמנים המטופלים לבדיקה שמטרה לשלול כל סיבוך לאחר הטיפול, שכן יכולות להיגרם לעיתים דלקות ומעקב צמוד מטרתו למנוע הסתבכות לאחר הטיפול.

טיפולי לייזר

גם טיפולי לייזר שנחשבים לטיפולים יחסית פשוטים מחייבים מעקב וטיפול ראוי ומוקפד. לייזר מטרתו הוצאת שיערות לצמיתות, כשבפועל התוצאה היא הפחתה משמעותית של מחייבת השיער, יחד עם זאת, מכשיר הלייזר יכול גם לגרום לנזקים אם לא יודעים כיצד לעשות בו שימוש ראוי כמו כתמים על עור כווית ועוד, לכן חשוב לשאול את השאלות הנכונות את המטופל, להיות מקצועי ומיומן בתחום ועוד.

ניתוחי הגדלה או הקטנת חזה

נשים רבות חולמות לשפר את החזה שלהן. ניתוחי חזה בהחלט משפרים את הביטחון אצל בנות שאין להן חזה כלל או כאלה שהחזה שלהן גדול ומגושם מדי ומקשה עליהם וגורם לכאבי גב. תהליך ההכנה לקראת הניתוח הוא תהליך חשוב שצריך להיות מוקפד, חשוב להבהיר את כל הסכנות הכרוכות בטיפול, להסביר אודותיו ואי ביצוע זה, היא רשלנות לכל דבר. כמו כן, יש נשים שרגישות לתרופות מסוימות, חשוב לוודא את זה טרם הניתוח, גם לחומרי הרדמה צריך לוודא שאין רגישויות ועוד. אופי הניתוח שונה אצל כל אחד, חשוב שלא יהיו פספוסים או הליכים לא הדוקים בכל מה שקשור לטיפולים אסתטיים שכן מדובר בטיפול רפואי לכל דבר.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מרפאה וטרינרית בהוד השרון
לא תמיד כל מרפאה וטרינרית שתבחרו להגיע אליה תוכל לספק לכם את השירותים הטובים ביותר. אפשר אפילו לומר...
קרא עוד »
ספט 27, 2016
האם מומלץ לשלב אביזרים לשיפור חיי האהבה שלך?
האם אתה שוקל האם הצגת אביזרים יכולה להועיל לשיפור חיי האהבה שלך? במאמר זה נעמיק בשאלה האם כדאי לשלב...
קרא עוד »
פבר 06, 2024
תסמונת המעי הרגיז בעידן המודרני
אחת מהתופעות הפחות נעימות שאנשים עלולים לסבול מהן מבחינה רפואית זוהי תופעה שעונה לשם תסמונת המעי...
קרא עוד »
אוק 01, 2013