צמחים שכדאי לגדל בבית

פרחים בחולון

אנחנו לא חייבים גינה בשביל ליהנות מצמחים בבית, אנחנו בטח לא חייבים להיות גננים בשביל ליהנות מצמחייה יפה ובולטת. אנחנו יכולים להשתמש במגוון רחב של צמחים לגידול בבית ואלה יהפכו את הבית שלנו להרבה יותר ירוק ונעים.

לשם כך אנחנו נתייחס לכמה היבטים. ראשית, אנחנו צריכים להתייחס לשאלת השטח, מה גודל הבית ובכמה מקומות נוכל לגדל צמחים בצורה נכונה. מן הסתם, ככל שהבית יהיה גדול ורחב יותר, כך נוכל ליהנות מהרבה יותר צמחים. שנית, אנחנו צריכים להתייחס לשאלת ההשקעה. כמה זמן יש לנו להשקיע בצמחים, כמה כסף אנחנו יכולים להשקיע בכך לאורך זמן, ובכלל כמה סבלנות ורצון יש לנו. השאלה השלישית היא, איזה צמחים אנחנו מחפשים. כאלה שדורשים הרבה השקעה או מעט, כאלה שיתנו לנו משהו או רק צמחים ליופי.

אנשים רבים בוחרים לגדל צמחים דוגמה תבלינים, ירקות ופירות שניתן לגדל בבית. בכך הם יכולים לחסוך לעצמם את הצורך לרכוש אותם מהירקן, והם יכולים להיות "הירקנים" של עצמם. כמובן שלא מדובר בכמות מסחרית אך לעיתים קרובות, בוודאי כשמדובר בתבלינים כמו נענע או פטרוזיליה, הרי שאפשר לגדל כמות מספקת לשימוש עצמי, לסלט או לדברים אחרים.

מלבד פירות, ירקות ותבלינים, הרי שניתן למצוא בחנויות פרחים, כמו חנות פרחים בחולון, וכן במשתלות, כמות גדולה של זרעים אשר ניתן לגדל בבית. חלק מהצמחים הנ"ל הם אך ורק ליופי, למשל צמח הדרקון, דיפנכביה, צמח העכביש, פילודרנדרון, ברומליה ועוד. מדובר על צמחים מאוד יפים ומרשימים, אשר ניתן להעמיד אותם במקומות שונים בבית וליהנות גם מריחות נעימים וגם ממראה מרשים.

צריך לזכור, מאחר ומדובר בבית, קרי מבנה סגור, הרי שמדובר גם בצמחים שיכולים לגדול בסביבה שכזו, קרי סביבה מקורה, סגורה, בלי הרבה אור וכמובן בלי אפשרות של השקיה בממטרות. זה יתרון עצום עבור מי שאין לו אפשרות לגדל צמחים בשטח חיצוני ויכול להסתפק רק במרפסות או בחלונות.

לסיכום, גם מי שמתגורר בבית בלי מרפסת פתוחה, חצר, גינה או גג, יכול ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לגידול צמחים בבית.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה עושים אחרי תאונת דרכים?
תאונת דרכים היא אירוע מאוד לא פשוט שיכול להשפיע על חיינו בצורות שונות. על מנת להתמודד עם האפקט של...
קרא עוד »
מאי 14, 2021
מגבלות על סמכויותיו של מיופה כוח בייפוי כוח מתמשך
באמצעות  הליך כוח מתמשך רשאי כל אדם ("מיפה הכוח"), בתנאי שהינו בגיר וכשיר משפטית, להסמיך אדם אחר ("מיופה...
קרא עוד »
נוב 05, 2017
חומרי סיכה – באילו מקרים זה מתאים?
המקרים העיקריים שבהם חומרי סיכה יכולים להתאים הם כאשר רוצים לסכך את איברי המין טרם קיום יחסי מין....
קרא עוד »
יונ 21, 2021