כיצד מטפלים במחלות עור?

אסטמה של העור

טיפול במחלות עור הינו טיפול חשוב במיוחד, וזאת בעיקר משום שמחלות עור שאינן מטופלות עלולות להוביל לדלקות, לצלקות וחמור מכל – לגירודים קשים בעור ואי נוחות בחיי היום יום.

כיום ישנן מגוון מחלות עור כמו סבוריאה, אקזמה, אקנה, אסטמה של העור, פסוריאזיס ועוד, כאשר המחלות יכולות לתקוף ילדים, מבוגרים גברים ונשים. אבל כיצד צריך להתמודד ולטפל במחלות מסוג זה? כל התשובות בהמשך:

אבחון – כדי לטפל במחלות עור, חשוב בראשית להבין על ידי אבחון מהי מחלת העור שעמה אתם מתמודדים. אבחון עליו להיעשות על ידי רופא עור שיוכל להסביר לכם מהי המחלה, מהם הגורמים וכיצד מטפלים בה.

טיפול תרופתי – לאחר ביקור אצל רופא העור, תקבלו בוודאי טיפול תרופתי שיכול להיות טיפול באמצעות זריקה, טיפול באמצעות אנטיביוטיקה או אפילו כדורים נגד אלרגיה, וזאת כי ישנם מחלות עור שנובעות מאלרגנים שונים.

טיפול משחתי – בנוסף, לטיפול התרופתי תקבלו בוודאי גם משחות שונות שאותן תצטרכו להניח על העור על להעלם מחלת העור. טיפול בסבוריאה למשל, נעשה באמצעות מוצרי שמפו מסוגים שונים שעוזרים להעלים את המחלה שתוקפת בעיקר את אזור הקרקפת.

טיפול ברפואה משלימה – בנוסף לטיפול ברפואה הקונסרבטיבית על ידי רופא עור, מומלץ במיוחד לטפל במחלות עור על ידי טיפולים ברפואה משלימה. טיפולים מסוג זה יאפשרו לאבחן את הבעיה מהשורש ולעקור אותה, להבין מהן הסיבות האמתיות של מחלת העור, ולדעת כיצד לטפל בה דרך דיקור, צמחי מרפא, איזון הגוף ומרחקות שונות.

שינוי באורח חיים – מחלות עור עלולות לנבוע לעיתים מאורח חיים לקוי, אכילת מאכלים שאינם בריאים, אורח חיים ישבני, מתח נפשי ועוד. לשם כך חשוב להבין כיצד לטפל במחלות על ידי טיפול ברפואה המשלימה, ולדעת כיצד משנים את אורח החיים כך שמחלת העור תדעך ותעלם.

ניקיון הגוף – על מנת לטפל במחלות עור מומלץ להתקלח לפחות פעם ביום, לשמור על עור הקרקפת והפנים נקי, להחליף לעיתים דחופות את המגבות והמצעים, ולשמור על אסתטיקה כללית.

התאמת בדים  – עוד חשוב ללבוד בדים נוחים ורפויים שיעזרו לכם לטפל במחלת העור.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מרכז אסתטיקה רב תחומי בתל אביב – TLV מדיקל סנטר
אסתטיקה משחקת תפקיד משמעותי בחייהם של אנשים רבים. למראה הפיזי שלנו יכולה להיות השפעה עמוקה על ההערכה...
קרא עוד »
אפר 30, 2023
הליכונים למבוגרים
הליכונים למבוגרים יכולים לשדרג באופן מהותי את איכות החיים של לא מעט קשישים, אשר מתקשים בהליכה או...
קרא עוד »
אוק 25, 2020
שיפור חזה: תובנות מפתח על הרמה והגדלה
בתחום הניתוחים הקוסמטיים, הרמת חזה והגדלת חזה בולטים כהליכים מבוקשים מסיבות אישיות שונות. מאמר זה...
קרא עוד »
דצמ 05, 2023