אודות פרופסור אייל וינקלר

כיום אנשים רבים יודעים שאם הם מעוניינים לעבור הליך כירורגי פלסטי כזה או אחר, הרי שיש מקום אחד עבורם שמבטיח תוצאות מדויקות ואיכותיות לצד יחס אדיב, כנה ואמפטי. פרופסור אייל וינקלר הוא האיש שמוביל ביד רמה את מרכז המומחים העונה לשם "וינקלר קליניק" והוא האיש שבונה את צוות הרופאים המובילים – כל אחד בתחומו. מדובר במרכז שמציע מגוון שירותי כירורגיה פלסטית לצד שירותי רפואה אסתטית, כך שבין אם מבקשים לעבור שאיבת שומן או להרים עפעפיים, טוב לדעת שיש מקום אחד אליו מומלץ לפנות עבור השגת התוצאות הרצויות ביותר.

דבקות במטרה

לא מהיום פרופסור אייל וינקלר הנו שם דבר בתחום, אלא לאורך השנים פרופסור אייל וינקלר הוכיח את עצמו פעם אחר פעם, אם כאשר הוא זכה להוביל את מחלקת הכירורגיה הפלסטית ואת יחידת הכוויות בתל השומר ואם  כאשר הוא כיהן כיו"ר של איגוד הפלסטיקאים בארץ. כמו כן הוא גם הוכיח את עצמו בכול ניתוח וניתוח, ועל כך מעידים אינספור לקוחות מרוצים אשר חשוב להם לציין שבין היתר פרופסור אייל וינקלר גם יודע כיצד להפוך את כלל הסיטואציה להרבה יותר נינוחה ונעימה, ולו באמצעות הלצה נכונה שמקלילה את האווירה.

בגובה העיניים

האני מאמין של פרופסור אייל וינקלר כולל אמינות ושקיפות מרבית, לצד היכולת לפנות אל הלקוח בגובה העיניים. מכאן שלקראת כל הליך רפואי הלקוח מקבל הסבר מפורט ומדויק עבור כלל החלופות, כך שכשמגיע יום הניתוח, הלקוח כבר הרבה יותר שליו ואף מתרגש לקראת הבאות.

ניסיון עשיר

לצד ניסיון עשיר שפרופסור אייל וינקלר רכש בארץ, גם יש לציין לטובה את הניסיון העשיר שרכש מעבר לים, אם כאשר יצא להתנדב עם משלחות ישראליות במדינות עולם שלישי ואם כאשר ביצע שלל ניתוחי פלסטיקה חשובים בילדים (למשל עבור טיפול בכוויות או בשפה שסועה), ואם כאשר בתוקף הכשרתו צבר ניסיון רב בבית חולים מוביל בניו יורק ואף בקנדה ובארה"ב. לאור כל זאת טוב לדעת שגם בארץ ניתן ליהנות ממנתחים כירורגים בעלי איכויות עולמיות ואף טוב לדעת שגם בארץ מחכה לכם מיטב הציוד המתקדם, מיטב אנשי הצוות וכמובן שגם מיטב השיטות החדשניות בתחום. אי לכך, אם גם אתם עומדים לקראת ניתוח פלסטי ומבקשים מראש להבין במה מדובר ואף לצאת מרוצים, הרשו לנו להזכיר בשנית את מרכז המומחים "וינקלר קליניק" שבראשו עומד פרופסור אייל וינקלר.

 

סרטון שכדאי לראות וינקלר קליניק מציג: ירדנה מספרת על ניתוח הרמת פנים

 

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בית חולים וטרינרי בתל אביב
החיים לצד חיית מחמד הם דבר בעל ערך מוסף. זה נכון שלא ממש נעים לראות שריטות על ספה חדשה או למצוא עוד נעל...
קרא עוד »
אפר 25, 2018
מה זה חליטת תה קוביות?
כמעט בכל המשקאות, משתמשים בחליטה כדי להוסיף טעם למשקאות שלהם. זה בדיוק מה שקורה עם תה, כלומר אם אי פעם...
קרא עוד »
אוג 01, 2021
מולטי ויטמין
אחד מתוספי התזונה הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא מולטי ויטמין. מדובר על תוסף תזונה טבעי המכיל...
קרא עוד »
יול 07, 2019