אקסטרים גיינר אבקת חלבון

בשנים האחרונות חלה מודעות מאוד מפותחת לכושר גופני ולבריאות. אנשים במגוון גילאים פוקדים את חדר הכושר בכל יום ומשלבים בהנאה מספר סגנונות של ספורט. כמו כן, נראה כי בתוך חדר הכושר מתאמנים מפתחי גוף וספורטאים רבים שמעוניינים לעלות את מסת השריר שלהם במידה רבה. התחרויות של פיתוח הגוף מאופיינות בהצגת הגוף של הספורטאי בפני שופטים, הבוחנים את הפרופורציות בין השרירים, את מסת השריר, החיטוב ועוד.

הספורטאים הללו שריריים מאוד, מה שמצריך מהם כושר גופני רב שרובו בהרמת משקולות וכמובן שילוב של תזונה נכונה עם כמות מספקת של חלבונים. בעיקרון, את החלבונים ניתן לספק ממוצרי חלב מין החי כגון גבינות, מבשר, עוף, ביצים ועוד. מפתחי גוף זקוקים ל-2 עד 3 גרם חלבון ביום על כל ק"ג ממשקל הגוף, מה שלא תמיד ניתן להשיג רק מחלבונים שמקורם במזונות. ספורטאים רבים מוסיפים למזון שלהם תוספי מזון שעוזרים להם בבניית השריר, אחד מהם הוא אקסטרים גיינר.

מהי אבקת חלבון?

אקסטרים גיינר אבקת חלבון היא אבקה המכילה חלבון מפורק שנספג במהירות בגוף, אותה ניתן לערבב עם מים, חלב או נוזל אחר ולהכין שייק, אותו מומלץ לשתות בבוקר בכדי לעורר את השרירים ולעזור להם להמשיך להתפתח וכמובן לאחר כל אימון, בכדי לגרום לשרירים להתאושש ולעלות את המסה. ישנן אבקות עשירות בקלוריות שעוזרות בעלייה במסה, האבקות מכילות חלבונים בתוסף לפחמימות ומומלצות למתאמנים רזים שמעוניינים לעלות במשקל וישנם אבקות חלבון מופחתות בקלוריות, המאפשרות עלייה גדולה יותר במסת השריר ולא בשומן. לכן, חשוב לשים לב איזו אבקת חלבון אתם רוכשים, לפי המטרה האישית שלכם. אבקות חלבון לא מותאמות אך ורק לספורטאים אלא גם למתאמנים רגילים שזקוקים לעלות במשקל.

לסיום

בנוסף אל אקסטרים גיינר אבקת חלבון, חשוב לשלב בתפריט היומיומי את כל המינרלים והוויטמינים הרצויים לגוף, בכדי לשמור עליו בריא וחזק. כדאי להקפיד על שתייה מרובה של מים, שינה מספקת ושילוב נכון בין חלבונים ופחמימות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לוכד חולדות, כשכל המלכודות נכשלו במשימה
במידה וגם אתם מתמודדים עם חולדות באזור המגורים שלכם, חשוב לדעת לפעול נכון על מנת למגר את התופעה....
קרא עוד »
נוב 17, 2020
איך בוחרים פסיכולוג
המצב הנוכחי שכולל משבר כלכלי ובריאותי עקב נגיף הקורונה ( בכלל עקב שאר התרחשויות בחיי היום יום) - מוביל...
קרא עוד »
אפר 23, 2020
כדורי ספירולינה – פשוט מצוינים
כדורי ספירולינה הם תוסף תזונה עשיר בחלבון ובחומצות שומן חיוניות. הם זמינים בצורות ובגדלים שונים,...
קרא עוד »
דצמ 15, 2022