פנים רגועות עם הזרקת בוטוקס

בשנות הששים של המאה הקודמת נהגה מלכת היופי הטבעי, קלייר מקסוול, להלך עם נייר דבק בין גבותיה כדי להפסיק את היווצרות קמטי הכעס, כמו שהיא קראה להם. כיום, יש לנו את הזרקת הבוטוקס ואין צורך באלתורים.

בהזרקת הבוטוקס מזריקים אל השריר חומר שגורם לו להפסיק להתכווץ כך שגם אם תכעסי השריר לא יתכווץ והקמט לא יווצר או לא יועמק יותר ממה שהוא כבר נמצא.

הזרקת הבוטוקס לצורך העלמת קמטי זעף מתבצעת בין הגבות וקצת מעליהן, בקדמת המצח. בקדמת המצח נמצא שריר שנקרא פרונטאליס והוא זה שמעביר את המחשבות אל קדמת הפנים וההבעה. הוא השריר שמרים את הגבות ויחד אתן את הכעסים. בזכותו או בגללו נוצרים קמטים במצח ויחד אתו שריר הפרוסרוס יוצר את הקמטים בחלק העליון של האף. ואם לא די באלה אז יש לנו גם את הקמט האנכי שבין הגבות, כל אלה ניתנים לטשטוש על ידי הפסקת ההתכווצות של השרירים.

מהו הבוטוקס?

הבוטוקס הוא חלבון ושמו המקורי בוטולינום טוקסין. שמו השני מעיד על היותו רעיל אבל הבוטוקס שמשמש לטיפולים קוסמטיים הוא חלבון מטוהר ואין בו סכנה. מה גם שהוא מוזרק בכמות שמותאמת לאיזור מסוים כך שאין סכנה שהוא ישפיע על איזורים אחרים בפנים או בגוף. החשוב מכל הוא שבהיותו חלבון הוא גם מתפרק במשך הזמן ויוצא מן הגוף באופן בטוח. לכן הזרקה שלו משפיעה רק למשך מספר חודשים ואחריהם ניתן לחזור על הטיפול.

הבעת פנים היא רושם ראשוני

קמט אנכי בין הגבות או קמטים לרוחב המצח מעידים על רגשות שלא "מוכרים" אותנו טוב. לעומת זאת, מצח חלק וגבות שמונחות במקום יוצרים תחושה של רגיעה. יוצא שהזרקת בוטוקס משמשת כאיפור שמסתיר את מה שכדאי להסתיר. הזרקת בוטוקס לא מזיקה, לא מסוכנת ויש לה אישורים רפואיים מכל המדינות המערביות. מה שכן, בחרי לך רופא שיש לו נסיון ובדקי את התעודות שלו ושל המרפאה. אל תתביישי גם לבקש ממנו המלצות ממטופלות אחרות. הוא ייתן לך.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפסקת הריון פרטית
ברוב המקרים הריון הוא אירוע משמח ומרגש שמצפים לו, אבל יש מצבים שבהם האישה נאלצת או בוחרת להפסיק את...
קרא עוד »
מרץ 08, 2021
מוצרי דרמלוסופי, מוצרים קוסמטיים מומלצים
מוצרי Dermalosophy הם מוצרים קוסמטיים מתקדמים שנוסחו כדי לסייע בפתרון מגוון רחב של בעיות עור, כגון אקנה,...
קרא עוד »
פבר 22, 2023
כאבי בטן אחרי האוכל: למה זה קורה?
לא פעם אחרי שאנחנו מסיימים לאכול, אנחנו חשים כאב בטן, כאב מציק שיכול להשכיח מאיתנו את כל ההנאה...
קרא עוד »
ינו 08, 2020