איך בוחרים מספרי חובשים?

כל מי שעובר קורס עזרה ראשונה, קורס אחיות או קורס חובשים, יודע שקיים ציוד נרחב בו הוא אמור להשתמש בשביל שיוכל לטפל באחרים בצורה נכונה. בין היתר, עליו להשתמש במספרים.

כשאנחנו מדברים על מספרים במונחים של חובשים, אחיות או עזרה ראשונה, אנחנו מדברים על מספרי חובשים. מספרים אלו, הן שונות ממספרים רגילות מאחר והן אינן ישרות אלא מעוקלות בקצה שלהן, זאת על מנת שיהיה ניתן לחתוך את התחבושות בצורה חלקה ופשוטה. המספרים גם בנויות באופן כזה, שחלק אחד שלהן יותר ארוך מהשני, על מנת שיהיה לחתוך בצורה הרבה יותר אפקטיבית את הבגדים וכן חומרים שונים בהם משתמשים בעת הטיפול.

השאלה הגדולה היא כיצד בוחרים מספרי חובשים?

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא כיום מגוון רחב של מקומות בהם ניתן למצוא חומר לעזרה ראשונה, בין היתר אנחנו יכולים למצוא חנויות ורשתות שמציעות חומרים אלו למכירה וכן אתרי אינטרנט שונים שמציעים הן לכלל הציבור והן למוסדות רפואיים, אחיות וחובשים, ציוד בתחום זה, כמו כן לכל ארגון, תנועה, עסק או חברה שמעסיקה חובשים ואנשי מקצוע שזקוקים לכך.

ההחלטה כיצד לבחור מספרי חובשים, היא בדרך כלל מתחלקת למספר רבדים

  • ראשית, יש לבחור מקום מקצועי שמציע מגוון של סוגי מספריים, על מנת שנוכל להחליט אילו מבין הסוגים מתאים לנו.
  • שנית, אנחנו צריכים לבחור מספריים מנירוסטה, כאלו שאינן יצברו חלודה וקורוזיה. לשם כך, גם חשוב להתייעץ עם צוות המקום על מנת שנוכל לבחור את המספריים המתאימות.
  • שלוש, מוטב אם נבחר מספרי חובשים אשר מגיעים בגודל סביר, כלומר, אנחנו לא יכולים לקנות מספרים קטנות או גדולות מדי, שכן עלינו לקחת בחשבון את אופי השימוש שאנחנו עושים בהן וכן את השלב בו אנחנו אמורים להשתמש בהן. הרי אם נבחר מספריים שיהיו כבדות מדי או קשות מדי לשימוש, הרי שבעת הצורך אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם בעיות שונות שעלולות להשפיע עלינו.

נקודה אחרונה, רצוי שנקנה מספרים עם מכסה הגנה, כך שתמיד נשמור עליהן בתוך המכסה שלא יקרה להן כלום.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חקור את התענוגות הנסתרים של מרכזי תה יוקרתיים
בעולם התה קיים תחום של שפע שאין שני לו, שבו הפעולה הפשוטה של לגימת תה הופכת לחוויה מעולה. כמומחה בתחום,...
קרא עוד »
דצמ 12, 2023
תו נכה עקב בעיות אורתופדיות
בעיות אורטופדיות הן תוצאה של פציעה או מחלה שעלולים לגרום לכאב, נכות ואובדן תפקוד. בעיות אורטופדיות...
קרא עוד »
מאי 31, 2023
ניתוחים קוסמטיים עושים רק אצל רופא מוסמך
אפשר להגיד שהכותרת מדברת בפני עצמה אך על נושא כה חשוב בחרנו להרחיב במילים. ניתוחים קוסמטיים נעשים מדי...
קרא עוד »
יונ 07, 2019