קוטל יתושים

קוטל יתושים

הדור החדש של קוטלי היתושים הם מכשירים מעולים שמעניקים סוף סוף שקט בבית מיתושים, זבובים ומעופפים נוספים.

היתושים שמסתובבים בבית בעיקר בקיץ 

היתושים הם תופעה מטרידה מאד בבית, הם משמיעים קולות במעופם ובנות הזוג שלהן בעיקר עוקצות. העקיצה של היתושות היא די כואבת ולא אחת תינוקות וילדים קמים בבוקר מלאים בעקיצות כיוון שהיתושה חגגה עליהם בלילה.

במאמץ לקטוע את התופעה הזו, ההורים מורחים תכשירים שונים על רגליהם ועל ידיהם של הילדים או מפעילים מכשירים מסוימים שאמורים למנוע את הגעת היתושים לקרבת הילדים. אך ברוב המקרים ההשפעה של המכשירים הללו אינה מוחלטת והבעיה קיימת והיתושות  מסתובבות והן עדיין מצליחות לעקוץ. 

העקיצות הללו כואבות לילדים לאורך כמה ימים עד שהן חולפות ולכן הורים רבים מחפשים פתרונות יעילים ומעשיים כדי להגן על ילדיהם.

מקצת מההורים מתקינים כילה סביב מיטת התינוק, דבר זה מסייע, אך יוצר סרבול וחוסר נוחות בחיי היום יום ובמיוחד כשצריך לטפל בתינוק הבוכה בשעות הלילה. 

קוטל היתושים החדשני

הפעילות של קוטל היתושים החדשני מבוססת על קרניים אולטרה סגוליות – UV . היתרון של שיטה זו לעומת השיטות האחרות מתבטא בכך שאורך הגל קצר הרבה יותר מהאור ולכן יש לכך אפקטיביות, תוכלו למצוא את המוצר באתר Gogood קניות בזול באינטרנט.

הקולט העובד בטכנולוגיה ייחודית מסוגל לקטול את המעופפים, לשאוב אותם ולהחדיר אותם פנימה לתוך הקופסה. בהמשך הדרך המכשיר האיכותי מבצע גם השמדה של היצורים הללו וכך הקופסה תמיד נקייה. 

מדובר במכשיר בטיחותי המיוצר מחומרי גלם בטיב מעולה, הוא אינו גורם נזק לתינוקות או לבעלי החיים, אינו מרעיש ולכן לא מורגש כלל בבית. 

מומלץ לתלות אותו במקום גבוה יחסית וכך כל המעופפים יימשכו לאור האולטרה הסגול והם יסחפו פנימה ויושמדו.

מחפשים פתרון שישמור על הריהוט בחצר מפני צואה של מעופפים? בדקו כיסוי לכסאות

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עמדות שטיפה
עמדות שטיפה ממוקמות בכל מעבדה. חשוב מאוד להתאים את העמדות לחומרים השונים במעבדה, למקם אותן בצורה...
קרא עוד »
ינו 27, 2014
על היעילות של טיפול בגלי הלם
אם אתם סובלים מבעיות אורטופדיות שונות או מכאבים שונים שלא מרפים, אז סביר להניח שאתם מחפשים את הפתרון...
קרא עוד »
אוג 28, 2013
פענוח מיקום רפואה: הבנת התאמה
כמומחה בתחום הרפואה, נתקלתי בשאלות שונות הנוגעות לנאותות של הנחת תרופות. כאן, אני מספק תובנות לגבי...
קרא עוד »
פבר 28, 2024