ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה

היום ניתן למצוא נשים בכל הגילאים אשר מעוניינות לבצע ניתוח להגדלת החזה. מדובר על ניתוח פשוט יחסית, אשר מביא לא פעם לתוצאות מדהימות. מעבר לתוצאות הפיזיות, ניתן לא פעם לראות השפעה על מצב הרוח הכללי של המטופלת, דימוי גוף גבוהה יותר ותחושה כללית טובה יותר. כל אחת המעוניינת לעבור ניתוח הגדלת חזה, אמורה להיפגש עם הרופא המנתח, לתאם עמו ציפיות ולעבור את כל הבדיקות הנחוצות. לאחר מכן, הרופא יוכל להמליץ לגבי סוג השתל שיתאים למבנה הגוף של המטופלת, כמובן בהתאם לרצון האישי שלה. מי שמעוניינת במראה טבעי יותר, תצטרך לבחור שתל קטן יותר ובעל מידת הזדקרות נמוכה יותר. לעומת זאת, מי שמעוניינת במראה קבוע של חזיית פוש – אפ, יכולה לבחור בשתל גדול יותר בעל מידת הזדקרות גבוהה יותר.

כל מה שחשוב לדעת לגבי ניתוח הגדלת חזה ותהליך ההחלמה ממנו

הניתוח עצמו מתבצע בהרדמה מלאה, והוא נמשך בין שעה לשעה וחצי. לאחר מכן בזמן ההתאוששות עלולים להופיע כאבים קלים ותחושה של מתיחה בעור. תיתכן תחושה של נפיחות בשדיים ומראה לא סימטרי, כמו כן עלולים להופיע שטפי דם שיעברו תוך מספר שבועות. לאחר הניתוח יש צורך בטיפול אנטיביוטי של מספר ימים, כדי למנוע מצבים של דלקת. לאחר כשבוע ניתן כבר לחזור לשגרה ולפעילויות הרגילות. צורתם הסופית של השדיים תופיע רק לאחר שלושה חודשים. עם זאת, חשוב לזכור כי מראה השדיים עלול להשתנות כתוצאה מהריונות ושינויים במשקל הגוף. במקרים מסוימים יהיה צורך לבצע תיקונים בהרדמה מלאה ואף להחליף את השתלים. חשוב לציין כי בכל מקרה מומלץ להחליף את השתלים אחת ל – 15 שנים בערך, כדי למנוע מצבים של קרעים ונזילות.

לסיכום, ניתוח הגדלת חזה יכול לשפר משמעותית את תחושת הנשיות של כל אישה. לא חשוב אם מדובר על אישה עם חזה קטן או חזה שנפגשם כתוצאה מהריוניות והנקות, בכל מקרה הניתוח יכול לפתור את הבעיה בצורה פשוטה ומעשית. ניתן לבחור שתלים שיראו טבעיים לחלוטין, או לחילופין לבחור בשתלים גדולים וזקורים יותר – בהתאם לרצון המטופלת ולחוות דעתו המקצועית של הרופא המנתח.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכול על כאבי גב
כל מי שסובל מכאבי גב יודע לומר: זה נורא. זה לא כמו כאב אחר שאפשר ללמוד לחיות אתו, כי למעשה, כאבי גב...
קרא עוד »
מאי 15, 2022
האם מומלץ לשלב אביזרים לשיפור חיי האהבה שלך?
האם אתה שוקל האם הצגת אביזרים יכולה להועיל לשיפור חיי האהבה שלך? במאמר זה נעמיק בשאלה האם כדאי לשלב...
קרא עוד »
פבר 06, 2024
כיצד מתפתח סרטן הערמונית ומהם התסמינים?
סרטן הערמונית נחשב לסרטן נפוץ אצל גברים אך בשונה מגידולים ממאירים אחרים הוא מתפתח בצורה איטית...
קרא עוד »
אוק 15, 2020