משקל גשר – מאזני גשר למשאית

משקל גשר הוא משקל אשר משמש משאיות וכלי רכב מסחריים נוספים שמסת המשקל שלהם גדולה מאוד. מאמר זה יגולל בפני הקוראים מהו תפקידם של מאזני גשר למשאית וימנה את הנקודות החשובות אותם יש לקחת בחשבון.

שוקלים את המשאיות- כיצד?

כל אחד מודע לעובדה כי משאית שוקלת מסה גדולה מאוד של משקל ואין שום אפשרות לבדוק מהו משקלה ללא משקל מיוחד הנקרא משקל גשר. משקל זה בנוי מגשר או מרציף עליו עולה המשאית עם כל התכולה שלה וכך היא נשקלת. ניתן לשקול את המשאית על ידי שני משקלים המיועדים לכך. הראשון הוא משקל גשר עילי אשר בנוי ממשטחים גדולים ועליו עולה המשאית לשם שקילה ואילו השני הוא מאזני גשר בור, דהיינו, רציף מישורי מתחתיו יש משקל, כך שהמשאית לא צריכה להתאמץ לעלות או לרדת. היא פשוט מתמקמת באזור שקילה המיועד לה.

משקל גשר- חשוב לדעת

חשוב לקחת בחשבון כי בחירת משקל גשר חייב להיות לאחר הכרת כל האפשרויות ובחירת האפשרות המתאימה ביותר. חשוב כי כל חברה המעוניינת לרכוש משקל למשאיות תהיה מודעת לדברים הבאים:

  • אורך מאזני גשר למשאית– המאזניים מגיעים במידות שונות וכל אחד צריך לבחור את המשקל המתאים ביותר לצרכים של החברה שלו. יש משקלים המשתרעים לאורך 32 ו- 18 מטרים, משקלים "קצרים" המגיעים ל- 9 מטרים וכן מידות המותאמות באופן אישי לצרכים של החברה.
  • משקל עליון- היתרון הגדול של משקל זה הוא שלא צריך להתחיל לחפור בור באדמה על מנת למקם אותו. בנוס, נוח מאוד לתחזק אותו וכן לתקן אותו. החיסרון הוא שהוא דורש שטח גדול מאוד והוספת אביזרים שונים על מנת לקבע את המשקל למקום.
  • משקל תחתון- היתרון הוא שהוא לא תופס כמות גדולה של שטח, אך התחזוקה שלו חייבת להתבצע בצורה קבועה והתיקון שלו לא פשוט.
ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה NLP
אם אתם מעוניינים לדעת מה זה NLP, סביר להניח שתקבלו כמה הסברים ופרשנויות שאולי ישמעו לכם שונות אחת...
קרא עוד »
נוב 02, 2022
דיקור סיני לפוריות
דיקור סיני הוא תרופה טבעית המשמשת לטיפול במחלות גופניות ונפשיות. זה יכול לשמש כדי לעזור עם בעיות...
קרא עוד »
יול 25, 2022
מחלת הקראטוקונוס והטיפול בה
קראטוקונוס הינה מחלה שפוגעת בקרנית העין ובה הקרנית הולכת ומתקמרת בהדרגה, ומשנה את צורתה מצורת כיפה...
קרא עוד »
מרץ 29, 2017