מרכז אסתטיקה רב תחומי בתל אביב – TLV מדיקל סנטר

אסתטיקה משחקת תפקיד משמעותי בחייהם של אנשים רבים. למראה הפיזי שלנו יכולה להיות השפעה עמוקה על ההערכה והביטחון העצמי שלנו, וזה לא נדיר שאנשים מחפשים דרכים לשפר את המראה שלהם. מרכז רפואי המתמחה באסתטיקה, שמציע סביבה מקצועית ובטוחה, שניתן לסמוך על צוות הרופאים שלו ובעיקר על התוצאות, מקום עבור אנשים שיוכלו לבחון את האפשרויות שלהם באופן שקוף ולקבל החלטות מושכלות לגבי הטיפול הרפואי המתאים להם, הוא חיוני למי שמחפש לשפר את המראה הפיזי והבריאותי ואת איכות החיים הכוללת.

המרכז הרפואי TLV Medical, מרכז כירורגי רב תחומי מוביל בישראל, נוסד בשנת 2015 על ידי ד"ר מיכאל ברר ועינב אדיב-ברר, מתוך חזון לבסס אותו כאחד המרכזים הכירורגיים הטובים בארץ. במרכז עובדים מיטב הרופאים והמומחים בישראל. הןא מצויד בטכנולוגיה הרפואית המתקדמת ביותר. המטופלים מלווים באופן אישי מרגע ההתייעצות הראשונית, דרך הטיפול, ועד לשחרור, וגם לאחריו. במרכז נותנים עדיפות לפרטיות, סודיות רפואית, טיפול מסור וסטנדרט רפואי מקצועי ללא פשרות. המרכז החדיש נבנה בתכנון רפואי-אדריכלי חדשני, הכולל חדרי ניתוח ארגונומיים חכמים, חדרי אשפוז נוחים ומפנקים, וחדרי בדיקה בטוחים ודיסקרטיים.

במרכז הרפואי TLV מבינים את ההשפעה שיכולה להיות למראה על הרווחה הכללית של כל אדם. זו הסיבה שהם מציעים מגוון מקיף של שירותי ניתוחים פלסטיים ואסתטיים, כדי לעזור למי שרוצה להיראות ולהרגיש במיטבו. צוות המנתחים המיומן והמנוסה מתמחה במגוון פרוצדורות, לרבות הרמת גבות, מתיחת בטן, מתיחת זרועות, מתיחת פנים, שאיבת שומן, סקולטרה, פיסול פנים ללא ניתוח ועוד.

לנשים שזקוקות לטיפול גניקולוגי ואין להן כבר כוח לניכור בו הן נתקלות אצל גניקולוגים שונים, המרכז מציע מגוון רחב של שירותים גניקולוגיים מקיפים הניתנים על ידי צוות רופאים קשוב, רגיש וסבלן, שמתחייב לספק למטופלות טיפול יוצא דופן בסביבה בטוחה, נוחה ותומכת. כל רופאי המרכז מבינים שלכל מטופלת זכאית לאיכות גבוהה של טיפול רפואי, בסביבה נעימה למטופלת, וכמובן שתהיה תוכנית מותאמת אישית. המרכז הרפואי TLV מציע מגוון שירותים לנשים כמו: פלסטיקה וגינאלית, בדיקות מי שפיר וצ'יפ גנטי, בריאות צוואר הרחם, בעיות של יובש בנרתיק בטיפול חדשני של Femilift, ועוד.

במדינה כמו ישראל, שהשמש מאז ומעולם הייתה חמה וצורבת, יש לא מעט אנשים הסובלים מפגעי שמש וסרטן העור. ב-TLV Medical Center, יש יחידה לכירורגיית Mohs שנותנת שירות ברמה עולמית. הצוות המטפל מורכב מרופאי עור ומנתחים המתמחים בכירורגיה מיקרוגרפית של Mohs, שהיא טכניקה מדויקת ויעילה ביותר להסרת סרטן העור. זה כולל הסרת שכבה אחר שכבה של סרטן העור ובדיקת כל שכבה במיקרוסקופ עד להסרת כל התאים הסרטניים. טכניקה זו היא מדויקת ויעילה ביותר, עם שיעור ריפוי של עד 99%, מה שהופך אותה לתקן הזהב לטיפול בסוגים מסוימים של סרטן העור. ניתוח Mohs משמש לסרטני עור גדולים, אגרסיביים או באזורים שבהם שמירה על רקמה בריאה היא קריטית, כגון הפנים, הצוואר, והידיים. ההליך מבוצע בהרדמה מקומית, ובדרך כלל אורך מספר שעות. ניתוח Mohs מבוצע בדרך כלל על ידי מנתח עור בעל הכשרה מיוחדת שיש לו ניסיון רב בטכניקה. קבלת אבחנה של סרטן העור יכולה להיות חוויה מפחידה, וזו הסיבה שחשוב לעבור את הטיפול במקום מקצועי, ששם דגש על סביבה תומכת ומלאת חמלה לאורך כל תהליך הטיפול.

אז אם אתם מעוניינים בכירורגיה אסתטית, אם אתן מעוניינות בטיפול גניקולוגי ואם חס וחלילה אתם חושבים שיש לכם פגעי עור ששווים בדיקה, בדקו את המרכז הרפואי TLVmedical מרכז אסתטיקה רב תחומי בתל אביב.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור עורך דין עבור רשלנות רפואית בהריון
מתקשים להחליט איך לפעול או להבין מה אתם צריכים לעשות במצב של התמודדות עם רשלנות רפואית בהריון? נתחיל...
קרא עוד »
מאי 12, 2021
תופעות לוואי ותסמונות גמילה של קנאביס
התמכרות לקנאביס ושימוש ממושך בקנביס, יגרום לירידה בתגובה של הגוף לכמות החומר שבו האדם נוטה...
קרא עוד »
אוג 08, 2019
מערכת זימון תורים – מה זה?
מערכת זימון תורים היא מערכת שיכולה להתאים מאוד לרופאים לתאם תורים למטופלים שלהם. מערכת זו היא מערכת...
קרא עוד »
אוג 24, 2021