רחשי לב – למה חשוב לעבוד צמוד לעמותה?

הרגע הכי קשה שיכול לעבור על הורים,  זה הרגע בו הם מקבלים את הבשורה שהילד שלהם חולה במחלת הסרטן. גם אם מדובר בסרטן קל ופשוט לכאורה, זה רגע קשה שלא פשוט להתמודד איתו, בוודאי אם לא מכירים את המחלה ולא יודעים כיצד להתמודד איתה. 

כידוע, ישנם סוגים שונים ומגוונים של מחלת סרטן ולצערנו במקרים רבים אין לה מרפא. יחד עם זאת, בקרב ילדים המחלה נחשבת נדירה. אך באופן טבעי, להורים שהילדים שלהם חלו במחלה ובוודאי לילדים עצמם, אין זה משנה שהמחלה היא נדירה, ברגע שהם חלו צריכים למצוא דרכים כיצד להתמודד איתה ומה לעשות בשביל להבריא ממנה.

אחד הגורמים שעוזרים להורים ולילדים להתמודד עם מחלת הסרטן הן עמותות של מתנדבים המספקות רשת תמיכה רחבה עם כל הכלים שעומדים לרשותן. דוגמא לעמותה שעושה זאת, היא רחשי לב. מדובר בעמותה המספקת להורים ולילדים את כל התמיכה הרלוונטית בנושא של מאבק במחלת הסרטן. 

למה חשוב להשתמש בשירותי העמותה? 

לפני שנסביר מה בדיוק מספקת חברת רחשי לב להורים ולילדים, צריך להבין מה המשמעות של עמותות מסוג זה. 

הרבה פעמים הורים וכל מי שחולה בסרטן, איננו מבין ואיננו מעכל למה נכנסים. מה זה אומר להיות חולה סרטן או הורה לילד חולה סרטן. לא מבחינה נפשית, פיזית, כספית, ובכל היבט אחר. לא תמיד יש מישהו בסביבה שיכול לתת מענה לכך. לכן יש חשיבות גדולה לאותן עמותות עם מתנדבים, ורצוי לקבל מהן עזרה. 

רחשי לב מספקת את כל התמיכה הנדרשת להורים ולילדים, בין זה רשת רחבה של מתנדבים והורים שהיו במצב דומה, מידע מלא על המחלה, תמיכה רגשית ואחרת וכל דבר שיכול להקל על ההורים ועל הילדים. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השתלות שיניים – מה זה ולשם מה הן מתבצעות?
אחד הטיפולים הנפוצים ביותר בתחום שיקום הפה, הוא טיפול השתלות שיניים בירושלים. מדובר על טיפול שמטרתו...
קרא עוד »
פבר 21, 2022
מהי פריצת דיסק וכיצד מטפלים בזה
על מנת  להבין מה ההבדל בין פריצת דיסק לכאב גב רגיל, חשוב לדעת ממה נגרמת פריצת דיסק. פריצת דיסק הינה כאב...
קרא עוד »
יונ 30, 2017
חזייה רפואית לאחר ניתוח
ניתוחי חזה הפכו לדבר נפוץ - הן כשמדובר בניתוח פלסטי לשיפור הפרופורציות של הגוף והן כשמדובר בניתוחים...
קרא עוד »
אפר 11, 2021