טיפול בהתמכרויות בעזרת שיטת מיינדשיפט

התמכרויות היא דבר לא פשוט. הרבה מאוד אנשים מתמודדים איתן מסיבות שונות. לפעמים מדובר על התמכרות לחומרים מסוימים, דוגמא, סמים, אלכוהול, לפעמים מדובר על התמכרות לפעולה למשל קניות, או לצורך רגשי, פיזי, למשל במקרה של התמכרות למין. 

זה לא פשוט להתמודד עם התמכרות ובוודאי שלא פשוט להיגמל ממנה. ישנן שיטות רבות המאפשרות שונות. אחת מהן היא מיינדשיפט. מדובר בשיטה ייחודית אשר פותחה על ידי מומחים והרעיון שעומד בבסיסה הוא שימוש בקפסולה מיוחדת, לתוכה נכנסים המטופל או המטופלת, שם הם חווים תחושות שונות שגורמות להם לראות את הדברים בצורה ברורה וחדה ולהשתמש בכל החושים שעומדים לרשותם לשם טיפול. 


מדובר בתהליך שנמשך זמן קצר ויכול לקחת מפגש אחד או מספר מפגשים. כשהם מסיימים את התהליך, הם יחוו גמילה מהתמכרות שלהם. במהלך שהותם בתוך קפסולה של מיינדשיפט, הם יעברו תהליך של דמיון מודרך בשביל להבין ולהרגיש כיצד להתמודד עם דברים שונים שיעזרו להם להיגמל מההתמכרות שלהם. 

למה חשוב להיגמל מהתמכרות?

התמכרות, לכל דבר שהוא, היא דבר רע. זה מעוות את הרצון שלנו וגורם לנו לעשות דברים לא מתוך רצון או צורך אמיתי. זה לא משנה למה אנחנו מכורים, בין אם זה לסמים ובין אם זה לאוכל או לכל דבר אחר. אנחנו צריכים לדעת כיצד להיגמל מכך, ולפעול מתוך "רצון חופשי:". 

מיינדשיפט עוזר לנו להתמודד עם התמכרויות שונות בצורה מאוד אפקטיבית, מאחר וזה מונע את הצורך שלנו להשתמש בטיפולים שיכולים להשפיע עלינו פיזית ונפשית. זו שיטה הרבה יותר מדויקת, הרבה יותר פשוטה ויותר "נקייה". היא מאפשרת לנו להתמודד עם ההתמכרות בצורה ישירה מבלי שאנחנו צריכים להיות מושפעים מדברים אחרים בתהליך הגמילה. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה meni peddi הולכים ביחד?
את המושג פדיקור ומניקור כולנו מכירים לא מהיום, אך לא כולם יודעים מה ההבדל בין השניים ולמה בעצם הם תמיד...
קרא עוד »
ינו 31, 2022
הדברה ירוקה – בואו נבהיר את הנושא
בעבר כל סוגי ההדברות עבור כל סוגי המזיקים היו באמצעות חומרים כימיים שהם קטלניים. אך בשנים האחרונות יש...
קרא עוד »
נוב 22, 2021
בית חולים וטרינרי בתל אביב
החיים לצד חיית מחמד הם דבר בעל ערך מוסף. זה נכון שלא ממש נעים לראות שריטות על ספה חדשה או למצוא עוד נעל...
קרא עוד »
אפר 25, 2018