ניתוחי חניכיים – אילו ניתוחים קיימים היום?

על מנת להבין את המצב הנוכחי של ניתוחי חניכיים, יש צורך להבין את סוגי ניתוחי החניכיים השונים. ניתוחי חניכיים מבוצעים על ידי רופא שיניים. על מנת לבצע ניתוח חניכיים, על רופא השיניים להסיר תחילה את כל הרקמה הרופפת או הפגומה מהחניכיים. לאחר מכן, הוא או היא יחדירו פיסת מתכת קטנה הנקראת חומר הרדמה לתוך החור שבו היו החניכיים שלך, ואז ישתמש בכלי קטן שנקרא אזמל כדי לחתוך את כל הרקמה הרופפת ולהחליף אותה בחומר חזק יותר. מאשר החומר הטבעי של החניכיים שלך. 

הליך זה אורך כ-10 דקות לכל אדם שעובר אותו. עם זאת, ידוע על חלק מהאנשים שהחניכיים שלהם הסירו ללא הרדמה או ללא הכנסת מתכת כלל לתוכם – מה שאומר שהם נשארים לגמרי לבד במהלך כל הניתוח. זה מאוד מסוכן כי אין להם שום דרך להרגיש משהו כשהם מנותחים כמו שהיו מרגישים אם הם היו תחת הַרדָמָה. 

לתיאום טיפול >>>

בחרו היטב את הרופא המנתח:

חשוב להבין שמנתחי שיניים נוטים להיות מאוד לא עקביים בשימוש שלהם בחומרי הרדמה, ולכן לפעמים הם משאירים חניכיים ללא הרדמה ולפעמים הם משתמשים בשיטה הכי מסוכנת שאפשר ולא משנה באיזו דרך תחליטו לעשות הרדמה. אם רופא שיניים משתמש בסוג הרדמה הלא נכון, הוא או היא עלולים בסופו של דבר לפתוח חור בחניכיים ולגרום להם לדמם פנימי. זה נקרא "מכשור קדמי". זה יכול לקרות עם כל סוג של הרדמה או אפילו ללא הרדמה כלל. זה גם המקום שבו אתה צריך להיות מאוד זהיר באיזה סוג של הרדמה אתה מקבל. אתה תמיד צריך לשאול כל רופא שיניים לפני שהוא או היא נותנים לך זריקה של כל סוג של הרדמה כדי לוודא שזה באמת יכול לשמש על השיניים והחניכיים שלך מבלי לגרום להם נזק קבוע. ואם הם אומרים לך שהם לא משתמשים בסוג ההרדמה הזה, אז נסה קודם משהו אחר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול זוגי – איך זה עובד?
כל אדם רוצה שתהיה לו זוגיות מוצלחת וחזקה. העניין הוא שפעמים רבות אנחנו נקלעים למשבר בזוגיות, המשבר...
קרא עוד »
אוק 31, 2018
החזר על טיפול רפואי בחו"ל
לפני שאנחנו נוסעים לחו"ל, יש שורה של דברים שאנחנו צריכים לעשות במסגרת ארגון הנסיעה. אחד מהדברים האלה...
קרא עוד »
יונ 23, 2018
חיסון משושה – יתרונות וסכנות
אין משהו משמח יותר מאשר להחליט שמאמצים כלב, כי כלבים מביאים איתם שמחה רבה. עם זאת, חשוב להבין שאנחנו,...
קרא עוד »
נוב 11, 2020