טיפולים אסתטיים

מגיפת הקורונה הפכה את הטיפולים האסתטיים לפופולריים יותר. "במקום להישאר במחשבה המהוססת, האם לא אעשה זאת, לעתים קרובות במשך שנים, אנשים עושים כעת קפיצת מדרגה גדולה ופשוט מזמינים את עצמם לטיפול."

שנתיים בהייה בעצמנו על המסך (זום מתיש באופן רשמי, אומרים מדעני מוח) יחד עם הלחץ של מגיפה לא עוזרים לכמה שאנחנו נראים עליזים. למעשה, זה מתכון מושלם לרצון לחקור אפשרויות התאמה. כשאנחנו עוברים לשנת 2023, המומחים צופים שמראה רענן וצמוד יותר יהיה צו היום. אלו שניים מהטיפולים העדינים והבטוחים שיכולים לעזור לך להיראות טוב יותר.

קראו על עיצוב עצמות לחיים >>>

שפתיים עדינות

השנה השפתיים הכריות והחוטות סוף סוף יצאו מהאופנה; סלבריטאים כמו מולי מיי וקיילי ג'נר הודיעו שהחליטו להמיס את חומר המילוי שהם הזריקו לשפתיים במשך שנים, כשמולי מיי הכריזה שזה 'הדבר הכי טוב' שהיא עשתה אי פעם. בעוד שהטרנד של מילוי שפתיים קלאסי הולך ומתפורר, הרצון לטיפולים מגדירי שפתיים לא הולך לשום מקום.

קראו על מילוי שפתיים >>>

מה זה סומק שפתיים?

הסמקה בשפתיים נשמעת חמודה וזה בערך כך. אמנם זה בהחלט רחוק מהגבות והאייליינר המקועקעים של שנות ה-80 וה-90, אבל בעצם סומק שפתיים הוא הדור הבא של איפור קבוע למחצה. הוא ממלא בעדינות ומגדיר את השפתיים בשטיפה עדינה של צבע – חשבו על זה כעל לבישת שפתון ממש טוב, כל הזמן.

פתרונות אקנה ללא התרופות

אחוז מהאנשים מושפעים מאקנה בין הגילאים 11 עד 30. והבעיה נמשכת מכיוון שאחד מכל חמישה אנשים סובל מצלקות אקנה. רופאי משפחה דיווחו שהם רואים 3.5 מיליון אנשים בכל שנה המחפשים 'לתקן' את האקנה שלהם ואומרים שאנשים רוצים תוצאות מהירות, כמו גם תיקונים לטווח ארוך ומחפשים אלטרנטיבות לתרופות כמו רואקוטן וקרמים מקומיים שעלולים להיות להם תופעות לוואי שליליות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פילאטיס בפתח תקווה
הפילטאטיס הוא תחום בעולם הספורט והכושר הגופני אשר פותח על ידי ג'וזף הוברטוס פילאטיס. הוא נועד לסייע...
קרא עוד »
דצמ 09, 2022
מחודש ראשון ועד תשיעי – כל הבדיקות שישלחו אותך לעשות
כל הורה יזיז הרים בכדי להבטיח כי הילד שלו יהיה בריא וחזק. הדאגה לילדים לא מתחילה כאשר הם הולכים לצבא...
קרא עוד »
ינו 31, 2019
חזייה רפואית לאחר ניתוח הקטנת חזה
כאבי גב כתוצאה מחזה גדול הם אחד הגורמים השכיחים לכאבים בגוף האדם. זה יכול להשפיע על אנשים בכל גיל...
קרא עוד »
יונ 12, 2022