משקולות – כל המידע החשוב

המילה משקולת נגזרת מהמילה ההולנדית התיכונה "דומבל", שמשמעותה "גלגלת". המשקולות הראשונות היו כנראה עשויות עץ, אך במאה ה-16 הוצגו משקולות ברזל. במאה ה-19 הפכה הפלדה לחומר הנפוץ ביותר. המילים "אילם" ו"פעמון" קשורות זה לזה מכיוון שלשתיהן יש צורה דמוית פעמון.

משקולות – במה מדובר?

משקולות הן ציוד לאימון משקולות המשמש לחיזוק שרירי הזרועות, הכתפיים, החזה והגב. ניתן להשתמש במשקולת במגוון תרגילים כדי לכוון לקבוצות שרירים ספציפיות. הם עשויים בדרך כלל מברזל יצוק או פלדה ויש להם ידית מחוברת לכל צד. משקולות קיימות כבר מאות שנים והיו בשימוש על ידי כל סוגי האנשים כולל ספורטאים מקצועיים ומפתחי גוף.

משקולות הן סוג של משקל המשמש באימוני כוח ובפעילות גופנית. הם עשויים בדרך כלל מברזל יצוק, פלדה או עץ. המשקולות קיימות מאז תחילת המאה ה-19 ושימשו לראשונה את הצבא הצרפתי כדי לחזק את חייליהם. השימוש במשקולת התפשט לתחומים נוספים כמו בריאות וכושר, הרמת משקולות, פיתוח גוף, אימוני קרוספיט, אומנויות לחימה והרמת כוח. משקולות מספקות דרך נוחה לאנשים לבצע תרגילים שאחרת היו קשים או מסוכנים ללא משקולות. ניתן להשתמש בהם עם מגוון תרגילים שונים כגון תלתלים דו-ראשיים או ריאות.

ציוד רב תכליתי – קחו זאת בחשבון

משקולות אוניברסליות הן ציוד רב תכליתי שניתן להשתמש בו למגוון תרגילים שונים. הם גם ניתנים להובלה בקלות ואינם דורשים הרבה מקום לאחסון. משקולת טיפוסית מורכבת משתי צלחות עם ידית, שבדרך כלל מחוברת לצלחת העליונה. ניתן להחליף את לוחות המשקולות על מנת להגדיל או להקטין את כמות המשקל המורמת על ידי המשקולת. משקולות הן כלי מצוין למתחילים ולמשתמשים מנוסים כאחד, מכיוון שהם מאפשרים לאנשים לעבוד על השרירים שלהם במינימום ציוד ודרישות מקום.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים למעבר לבית אבות ללא מתח וחרדה
מעבר לבית אבות יכול להיות חוויה מלחיצה ומעוררת חרדה עבור קשישים רבים. חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי...
קרא עוד »
אפר 18, 2023
אנטי אוקסידנטים טבעיים
נוגדי חמצון, או בשמם הלועזי, אנטי אוקסידנטים, הם חומרים אורגניים אשר מנטרלים או מעכבים את נזקי...
קרא עוד »
אוג 23, 2018
יוסי שדה – כך הוא מסייע לבני הנוער
יש היום לא מעט בני נוער שנמצאים במצבי מצוקה קשים והם זקוקים לסיוע וזאת כדי שהם יוכלו לחזור לחיים...
קרא עוד »
ינו 07, 2021