פטריה בפי הטבעת- מהי ? איך נמנע?

פי הטבעת הוא מקום בו חיים רוב החיידקים. זה יכול להיות מקור לזיהום מכיוון שפי הטבעת חשוף לעתים קרובות לעולם החיצון. בפי הטבעת יש גם הרבה חיידקים טבעיים שעלולים לגרום לזיהומים. . כאשר אדם ניזון היטב, הוא נוטה לקבל פחות זיהומים ושיעור ההדבקה יורד. עם זאת, זה יכול להיות מסוכן מכיוון שאנו נגועים בהרבה יותר חיידקים ממה שרוב האנשים מבינים. כיצד חיידקים מדביקים את פי הטבעת חיידקים חיים באזורים שונים בגופנו. זה כולל גם את הפה והגרונות שלנו . פי הטבעת הוא אחד המקומות הנפוצים ביותר שבהם יכול להתרחש זיהום. פי הטבעת הוא מקום בו חיים רוב החיידקים. זה יכול להיות מקור לזיהום שכן פי הטבעת חשוף לעתים קרובות לעולם החיצון. בפי הטבעת יש גם חיידקים טבעיים רבים שעלולים לגרום לזיהומים, כמו פטריה בפי הטבעת. כאשר אדם ניזון היטב, הוא נוטה לקבל פחות זיהומים.

>קבלו מידע על פטריה בלשון ואיך לטפל

זיהום פי הטבעת הוא דלקת מקומית של פי הטבעת או הנרתיק.

 זיהומים אלו נגרמים בדרך כלל על ידי חיידקים, אך יכולים להיגרם גם על ידי וירוסים וטפילים אחרים. הסיבה השכיחה ביותר לזיהומים בפי הטבעת היא זיהום המועבר במגע מיני. אין לבלבל בין זיהומים אלו לבין זיהומים בנרתיק או בשופכה, שאינם נגרמים על ידי חיידקים ווירוסים אלא על ידי פתוגנים ספציפיים כגון כלמידיה טרכומטיס (c. trachomatis). סיבוכים ומקרי חירום בעוד שרוב הפרקים של rect אבצס מוגבל מעצמו, סיבוכים חמורים דווחו. מורסה בפי הטבעת צריכה להיחשב כמצב חירום רציני כאשר יש אדמומיות ולחץ פעילים (כאבים עם עשיית צרכים), כאבים עזים הקשורים לנפיחות בבטן או דימום חמור. הערכה מהירה של המטופל עשויה למנוע אובדן זמן מהעבודה או מבית הספר, לחייב התערבות כירורגית ועלויות משמעותיות בבית החולים . טיפול כירורגי מוקדם הוא חיוני כדי למנוע סיבוכים חמורים ומוות. ברוב המקרים, יש לפנות לפחות למנתח אחד לצורך ניתוח. אם המורסה ממוקמת באיברים פנימיים, המטופל עשוי להזדקק לטיפול בתלות גבוהה או ביחידה לטיפול נמרץ. 

מחפשים חנות מוצרי בריאות? מוזמנים לבקר>>>

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בדיקות הריון, מאיפה מתחילים?
סביר להניח שהרגע המרגש ביותר של בני זוג מגיע כשהם מגלים שהם נכנסו להריון. בדיקת הריון ביתית ולאחר מכן...
קרא עוד »
נוב 14, 2016
חשיפת גוזיות: 5-8 גילויים מפתיעים
בתור סמכות מוכרת עולמית בעולם האופנה והבגדים התחתונים, אני שמח לקחת אותך למסע אל היקום המסקרן של...
קרא עוד »
אוק 12, 2023
רופא מומחה לכלי דם – כיצד מוצאים רופא בצורה נכונה?
כל מי שמתמודד עם בעיות בכלי הדם, למשל ורידים בולטים בידיים או ברגליים או בעיות אחרות, חמורות יותר,...
קרא עוד »
אוג 24, 2017