תיקון עולם – מגוון אפשרות לקנאביס הרפואי

כל מי שסובל מכאבים או ממחלה כלשהי מחפש את הדרכים הטובות ביותר שיקלו על כאביו, על התופעות השונות שהוא חווה בגופו ולמעשה למצוא כל דרך אפשרית כדי להרגיש הקלה. תיקון עולם היא אחת מהחברות המוכרות ביותר ולמעשה החלוצות בתחום שמאפשרות לרבים למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורם לאחר שהשיגו רישיון לקנאביס רפואי. החברה מציעה בגוון רחב של סוגי זנים של קנאביס עם מינון קבוע על מנת שהצרכנים יוכלו להשיג את הסוג והמינון בצורה פשוטה וקלה.

כדי להשיג רישיון לקנאביס רפואי צריך לעבור וועדות, בירורים ובירוקרטיה מורכבת לעיתים. כאשר אדם הזקוק לעזרה והקלה במצבו הרפואי מקבל את האישור הרפואי רצוי שהוא יקבל את המינונים המתאימים לו והסוג המתאים לו. לקנאביס יש מאות זנים שונים ולקנאביס רפואי ישנם 3 זנים עיקריים המשמשים את המשתמשים. קנאביס סאטיבה, אינדיקה והיבריד. 

מהם ההבדלים בין סוגי הקנאביס? 

במשך שנים רבות היו מחלקים את הזנים השונים לשתי קטגוריות, קנאביס סאטיבה היה ואולי אפילו עדיין נחשב כממריץ ואילו קנאביס אינדיקה היה ועדיין עודו נחשב למרגיע. אך הדברים נהיים מורכבים יותר כאשר ישנם תתי זנים וגם היברידי שהוא למעשה שילוב של שני הזנים גם יחד, שאז קשה יותר להגדיר אם ההיברידי הוא ממריץ או מרגיע. אז איך בכל זאת אפשר לעפיין את הזנים השונים בצורה מדויקת יותר? 

למעשה הדבר שמשפיע הגדרותיהם של הזנים והשפעותיהם הוא למעשה החומר הפעיל בהם. בכל צמח קנאביס בין אם הוא מסוג סאטיבה, אינדיקה או היברידי ישנם חומרים פעילים כמו קנבינואידים, טרפנים ופלבנואידים. למען הדיוק אין באמת הבדל מהותי בין הזנים. את הצורה בה תרגישו בעת השימוש בזן כזה או אחר תוכלו לשפוט רק על פי אותם חומרים פעילים ומינונם היות והזנים השונים לאורך השנים עברו ביות ושינוי על ידי אנשים שיצרו הבדל במאגר הגנים של הקנאביס וגלגולו לאורך תקופות ארוכות.  

לסיכום, השימוש בקנאביס רפואי עוזר ומקל על רבים הסובלים ממחלות שונות ומבעיות רפואיות מגוונות. תיקון עולם מאפשרים לקהל לקוחותיהם מגוון רחב של זנים במינון קבוע כך שכל אחד יכול להתאים את הסוג שמתאים בדיוק לו.

במידה ומצאתם את המידע הזה רלוונטי עבורכם המשיכו ובידקו גם על חנויות קנאביס חוקיות

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לטפל באינפקציה בחורים באוזניים
בעת שמנקבים חורי עגילים באוזניים, עלולה להיווצר אינפקציה בחלק מהפעמים. הפירוש של המילה אינפקציה הינו...
קרא עוד »
אפר 14, 2019
משקה חלבון, ערכים תזונתיים לספורטאים
משקאות החלבון צברו פופולריות משמעותית בשנים האחרונות כדרך נוחה ויעילה להשלמת צריכת חלבון. משקאות...
קרא עוד »
יונ 20, 2023
דום נשימה בשינה
לא מעט אנשים חווים בשינה מה שנקרא דום נשימה. מדובר על סיטואציה שמוגדרת כהפרעת שינה אף על פי שבמקרים...
קרא עוד »
אוק 23, 2017