קרע לברום בכתף – שיטות טיפול מומלצות

אם גם אתם עוסקים בפעילות ספורטיבית, ואולי אתם ספורטאים תחרותיים, אתם חשופים ליותר פגיעות פיזיות. אחת מהן היא קרע לברום בכתף, וזה נכון במיוחד אם אתם עוסקים בספורט שכולל זריקה. מה עושים בנידון ואיך אפשר להתמודד? על כך במאמר שלפניכם. 

האם צריך לעשות ניתוח? 

אין ספק שכאשר מדברים על טיפול קרע לברום בכתף, מדברים על האפשרות של ניתוח הרבה פעמים. עם זאת, חשוב גם להבין שצריך לבדוק כל מקרה לגופו. יש הרבה מצבים שבהם הניתוח הוא בלתי נמנע והוא גם יכול לתקן את המצב. לעומת זאת, יש גם מקרים אחרים שבהם זו לא תהיה הדרך הכי טובה ומומלצת. 

ארתרוסקופיית כתף – מה עושים בעזרתה? 

הטיפול הניתוחי במצב של קרע לברום בכתף יכול לכלול ארתרוסקופיות כתף. במקרה כזה אפשר יהיה לעשות שלושה טיפולים שונים, כמו: תיקון הלברום, הטריית הלברום או BICEPS TENODESIS. כמובן שאיש המקצוע שיבצע את הטיפול הוא זה שיוכל להחליט באיזה פתרון כדאי לבחור, והכול בהתאם למצב של המטופל.

החשיבות של בחירת אורטופד מומחה 

על מנת שתוכלו גם אתם להיות בטוחים שאתם מטפלים בצורה הכי טובה בבעיה, אתם צריכים לבחור אורטופד מוכשר. למרות שיש הרבה מאוד אנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה, זה ברור שלא כולם מספיק מוכשרים ומנוסים. זו הסיבה שבגללה כדאי יהיה לבדוק בשבע עיניים במי אתם בוחרים. למשל, האם האורטופד שלכם מקצועי? האם הוא כבר טיפל בעבר בלא מעט אנשים שסבלו ממצב של קרע לברום בכתף? 

האם אחרי הטיפול תוכלו לחזור לפעילות מלאה? 

אם מה שמטריד אתכם זו השאלה כמה זמן ייקח לכם להתאושש מהטיפול, דעו שאתם לא לבד. אנשים שעוסקים בספורט רוצים, כמובן, לחזור כמה שיותר מהר לפעילות מלאה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שזה עניין מאוד אישי וכל אדם יגיב אחר לטיפול, לניתוח או לכאב עצמו. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזון חיידקים על העור כטיפול באטופיק דרמטיטיס
בשנים האחרונות נעשו לא מעט מחקרים, לבחון את השפעת הטיפול באיזון המיקרוביום העורי על תופעות המצויות...
קרא עוד »
מאי 16, 2019
רשלנות רפואית קרע בלידה
בעבר, רשלנות רפואית בלידה הייתה אירוע נדיר יחסית. אבל ככל שהטכנולוגיה התקדמה כך גם הסיכונים של רשלנות...
קרא עוד »
נוב 08, 2022
מולטי פוקל – למי זה מומלץ?
אנשים רבים אשר נאלצים להרכיב משקפיים, משקפיים לקרוב או לרחוק, נאלצים להתמודד לא פעם עם אי נוחות אשר...
קרא עוד »
נוב 13, 2018