איזה ציוד ספורט יאפשר לכם לשמור על כושר גם בבית?

כולנו מכירים את המשפט נפש בריאה בגוף בריא, וגם את המשוואה אימוני כושר = גוף חטוב. דרך אחת לייצר גם מראה מרשים וגם בריאות מנטלית משופרת היא להירשם לחדר כושר (וכמובן לא רק להירשם אלא גם להגיע אליו באופן סדיר…). דרך נוספת, נוחה יותר ומשתלמת יותר מבחינה כלכלית, היא לבצע פעילות גופנית בבית. אמנם אי אפשר להפוך דירה קטנה לחדר כושר מאובזר, אבל גם אין בכך צורך – עם ציוד ספורט בסיסי תוכלו להגיע לתוצאות לא פחות טובות מאלה שתגיעו אליהן במכון מקצועי.

סט משקולות

הבסיס לאימוני כוח אפקטיביים הוא התנגדות, ואת ההתנגדות מייצר משקל. סט משקולות מאפשר גמישות בביצוע התרגילים, כלומר יכולת לבחור עבור כל סוג אימון וכל תרגיל את המשקל האופטימלי – כך למשל ייתכן שעבור חיזוק שרירי החזה יתאים משקל של 6 ק"ג, ואילו עבור עבודה על שרירים ברגליים יתאים משקל של 12 ק"ג. כשנכנסים לחנות ציוד ספורט – בין אם במרחב הדיגיטלי ובין אם לסניף פיזי – ניתן למצוא מבחר סטים, כך שתוכלו למצוא כזה שמאפשר לכם להגיע גם למשקל המקסימלי הדרוש לכם.

המלצה נוספת היא לחשוב גם לטווח הרחוק יותר ולבחור סט שיאפשר אימונים אפקטיביים גם כשתהיו חזקים יותר מהיום.

גומיות כושר

ציוד ספורט בסיסי נוסף הוא גומיות כושר (או, אם תרצו, גומיות כוח / גומיון אימון). עבור פריט זה הפרמטר העיקרי לבחירה הוא דרגת הקושי – בהתאם ליכולות שלכם ולמטרת שהצבתם לעצמכם. התועלת העיקרית של שימוש בגומיות היא האפשרות לייצר אימונים בהתנגדות משתנה – אימונים שמגרים את מערכת העצבים ולכן השרירים נבנים ביעילות רבה יותר.

ציוד לפילאטיס

למי ששולטים ברזי שיטת תרגול זו ורוצים ליהנות ממנה בבית מוצעים בכל חנות ציוד ספורט איכותית פריטים כמו גליל פילאטיס וטבעות פילאטיס – כדאי לנצל את האופציה הזו ולתרגל את השיטה האפקטיבית שהמציא ג'וזף פילאטיס.

מוט משקוף מתח לדלת

עוד דוגמה לפריט פשוט יחסית שמניב תועלת רבה הוא מוט משקוף מתח לדלת. הרכבת מוט כזה בכל מקום בבית מאפשרת לבצע עליות מתח – תרגיל שהאימפקט שלו משמעותי ובזכותו ניתן להגיע למבנה גוף חטוב ומרשים מאוד.

איך להצטייד בכל מה שנחוץ במינימום עלות ובמקסימום נוחות?

כל הפריטים הנ"ל, ואחרים כמובן, מוצעים למכירה באינטרנט – במחירים זולים יותר בהשוואה לחנויות הפיזיות ובלי שתצטרכו לבזבז זמן יקר על נסיעות, פקקים, חיפושי חנייה וכו'. יתרון נוסף של קנייה מקוונת הוא האפשרות למצוא את כל מה שאתם צריכים לטובת אימוני הכושר הביתיים. בהתאם ההמלצה האחרונה שלנו אליכם היא בקרו בחנות אונליין, רצוי של חברה ותיקה ומוכרת שמפעילה גם סניפים פיזיים, הזמינו את כל ציוד הספורט שמתאים לכם – ותוך זמן קצר תוכלו להתחיל בשגרת האימונים, ההנאה וההתחטבות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים אביזרי כושר לאימוני כוח?
שמירה על כושר גופני היא דבר חשוב מאוד בכל גיל. בין אם אנחנו בני עשרים או בני חמישים חשוב שנהיה בכושר...
קרא עוד »
ספט 08, 2015
איך עושים מדיטציה?
חיי היום יום הקדחתניים מובילים רבים מהאנשים לנסות להירגע כמה דקות ביום, ולנוח לרגע קט מהפעילות היום...
קרא עוד »
ינו 09, 2019
מחלות קרנית העין
קרטוקונוס זו מחלה של קרנית העין והיא מתחוללת כאשר נוצר עיוות בצורה שלה. לרוב קורה במקום הצורה העגולה...
קרא עוד »
פבר 17, 2016