האם תמי 4 שווה את זה?

תמי 4

השימוש במים הינו חיוני לקיומנו ובחודשים מסוימים במהלך השנה, בעיקר בחודשי הקיץ, אנו צורכים אפילו יותר מים מבדרך כלל. לאדם הממוצע כדאי לשתות כ7-8 כוסות מים ביום ולכן חשוב שיהיו לנו מים נגישים, זמינים ואם אפשר גם עם אפשרות מזיגה נוחה, מהירה ויעילה אז מה טוב. משום כך כמעט בכל בית בישראל כיום תראו את ברי המים המומלצים, כאשר בתי אב רבים משתמשים בחברה המוכרת ביותר בתחום – בר המים של תמי 4. חברה זו מספקת בר מים מומלץ מאוד מסוג FAMILY והוא כולל כ-8 מסנני מים ו4 נורות UV הניתנות להחלפה אחת לשנה. בר המים מגיע בצבעים שונים והחברה שמה דגש על מסלול הכול כלול ל4 שנים, הכולל את הסננים, שירות טכנאי במידת הצורך ועוד.

תמי 4 בהשוואה לחברות אחרות:

אחד מברי המים המומלצים ביותר אם לא המומלץ שבהם הוא זה של חברת תמי 4. הסיבה לכך טמונה גם באיכות המסננים החיוניים לכך שנשתה מים נקיים ככל האפשר ונשמור על הבריאות שלנו וכן יתרונות נוספים אחרים כמו העובדה שהחבילה בדרך כלל כוללת גם ביקור טכנאי במידת הצורך, אחראיות, מסננים חדשים להחלפה, מנורות UV  חדשות להחלפה ועוד. כמובן אלה בהתאם לזמן ההחלפה המוצע על ידי החברה. 

אופציות חלופיות לבר מים של תמי 4:

לאלה שאינם רוצים בר מים בבית או שואלים את עצמם אם תמי 4 שווה את המחיר והשימוש, תוכלו לנסות את החלופות ואז להחליט בעצמכם. החלופות הן לקנות בקבוקי מים ולדאוג לשים אותם במקרר או להרתיח קומקום בכל פעם שתרצו מים חמים. כמו כן תוכלו להשתמש בכדי המים של מי עדן ולהיות תלויים בכך שאלה יהיו זמינים עבורכם גם כן. 

קראו עוד על הנושא באתר מוזילים >>>

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הקשר בין הפרעות קשב וריכוז וביצועים בעבודה
הפרעות קשב וריכוז הן הפרעות נוירולוגיות המשפיעות על התפקוד בחיים. משום כך, חשוב לאבחן אותן ולעזור...
קרא עוד »
פבר 15, 2015
6 תרגילים עם גומיות התנגדות
לא מעט אנשים כיום בוחרים להיעזר בגומיות התנגדות על מנת לשפר ולייעל את אימוני הכוח שלהם. חשוב להדגיש...
קרא עוד »
נוב 24, 2020
היתרונות של הזמנת פירות וירקות מהחקלאי
החיים במאה ה-21 הם חיים בקצב מהיר; אנחנו צריכים לתמרן בין משפחה, לקריירה, לזוגיות, לבין זמן הפנאי שלנו....
קרא עוד »
מרץ 01, 2022