מרכז רפואי פרטי בתל אביב

מרכז רפואי פרטי בתל אביב

תושבי המרכז ותל אביב? נראה שמצאנו עבורכם את המקום הטוב ביותר לטיפול מהיר ומקצועי וברמה הגבוהה ביותר באזור. במרכז רפואי פרטי בתל אביב כמו תל אביב מדיקל סנטר, תוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר לבעיה הרפואית שלכם ללא עיקובים מתישים ומייגעים.

רופא פרטי – יתרונות

יתרון אחד חשוב בפנייה לרופא משפחה פרטי; הוא זמין בדיוק בזמן שנוח לכם ומציע זמן המתנה קצר יותר. רוב רופאי המשפחה הפרטיים מציעים פגישות באותו היום, ותוכלו לראות רופא תוך שעות ממועד בקשת הפגישה, ולא ימים או גרוע מכך, שבועות. 

מרבית רופאי המשפחה הפרטיים יראו את מטופליהם בזמן, ואפילו אם כן תמתינו בחדר ההמתנה, העיכוב יהיה קצר באופן משמעותי בהשוואה לפגישה עם רופא משפחה בבתי חולים ציבוריים.

התייעצויות ארוכות יותר

בבתי חולים פרטיים, תוכלו להתייעץ זמן רב יותר עם רופא או מומחה. אתם יכולים להביא לידיעת רופא המשפחה בביה"ח הפרטי מספר תסמינים או בעיות, ולא רק את הבעיה הספציפית שלשמה באתם – כפי שקורה לרוב בנוהג הכללי בבתי החולים הציבוריים. 

מרבית רופאי המשפחה הפרטיים יציעו זמן ייעוץ של כ- 30 דקות ואפילו שעה. בזמן זה ניתן לכם זמן רב לדון בחששותיכם, להיבדק קלינית, להיחקר ביסודיות ובמידת הצורך, להפנות אתכם למומחה מתאים. 

אתם יכולים לצפות לבדיקה רפואית מלאה בעקבות בדיקת EMG למשל, ולדיון מפורט אודות משפחתכם, כמו גם היסטוריה רפואית אישית על מנת להעריך באופן מלא את מצבכם או גורם סיכון כלשהו. זה נעשה בצורה מסודרת, יעילה ומתוזמנת.

גמישות

בתי חולים פרטיים נוטים להיות גמישים יותר, מה שאומר שהם יציעו לכם פגישות ממושכות כדי לספק לכם את כל המידע הרצוי. זו עוד סיבה מדוע חשוב לבחור ברפואה פרטית.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מכשיר קרוס אובר
אנשים רבים מעוניינים לקיים אורח חיים שבו הם משלבים שגרה של אימוני כושר וספורט. הבריאות כמובן היא הדבר...
קרא עוד »
אוק 19, 2022
החלקה באישור משרד הבריאות
משרד הבריאות אישר לאחרונה שימוש במוצרים להחלקת שיער, המספקים דרך חדשה לאנשים לעצב את שיערם, ראו החלקה...
קרא עוד »
אפר 18, 2023
דיסקלקוליה
דיסקלקוליה, היא לקות ספציפית בהבנה מתמטית. כלומר, היא לקות קוגניטיבית הגורמת ללמוד מתמטיקה וכן...
קרא עוד »
פבר 08, 2020