מחיצות טרספה נגד עובש: להתמודד עם מפגעים בריאותיים בשירותים ציבוריים

מחיצות טרספה נגד עובש

כשעסק או מוסד ציבורי נדרשים להקים שירותים ציבוריים, עליהם לחשוב כיצד יהיה ניתן לשמור על המקום מפני מפגעים בריאותיים שונים. זאת לטובת המשתמשים במקום וכן על מנת להפעיל אותם לאורך זמן. למשל, יהיה עליהם לפעול שלא ייווצר עובש בשירותים ובתאים עצמם.

כיצד אפשר לשמור על שירותים מפני עובש?

עובש נוצר במקומות לחים עם רמת רטיבות גבוהה. הוא מכיל פטריות ונבגים אשר עלולים לגרום לנזקים משמעותיים למערכת הנשימה, כאבי ראש ובעיות אחרות. לכן, חשוב לעשות כל מה שניתן על מה שהוא לא ייווצר, ואם הוא כבר גדל על הקירות יש להסירו בהקדם. בעזרת מחיצות טרספה דוחות עובש, אפשר למנוע את היווצרותו בשירותים ציבוריים. מחיצות אלה מותקנות בין תאי השירותים השונים וכן בין החלל המשותף בשירותים לתאים עצמם. בצורה כזו אפשר למנוע מצב שהתאים יהיו לחים ויתמודדו עם רמת רטיבות גבוהה. מדובר בפלסטיק ייחודי ויפה, אשר משתלב היטב בעיצוב של המקום, וכן שומר על פרטיות האנשים אשר נמצאים בכל תא. חשוב לציין, מחיצות טרספה יכולות להתאים לא רק לשירותים במקומות ציבוריים, אלא גם לשירותים בעסק, במשרדים, חנויות ומקומות אחרים, במידה ורוצים להתקין יותר מתא שירותים אחד. זה יכול להיות גם יותר חסכוני, לא רק בגלל שזה יחסוך עלויות הטיפול בעובש או במפגעים בריאותיים אחרים, אלא מאחר ואם יהיה צורך בעתיד, יהיה ניתן לפרק אותם בקלות.

מדוע חשוב להתמודד עם מפגעים בריאותיים?

שירותים ציבוריים יכולים להוות מקום בולט להיווצרות מפגעים בריאותיים, אשר ישפיעו על כל מי שנכנס למקום. המפגעים יכולים להשפיע בצורות שונות, בין אם זה על דרכי הנשימה, דרכי העיכול ועוד.

סיכום

היווצרות עובש במקומות שונים, בין אם זה על הקיר או על התקרה וכן על משטחים לחים, יכול לייצר מושבה של פטריות ונבגים, אשר ישפיעו על בריאותנו בין אם זה באופן מיידי ובין אם זה לאורך זמן, וכן באופן נראה ולא נראה. ככל שיצטבר יותר עובש, כך הסיכון יהיה יותר משמעותי ולכן חשוב להקפיד להימנע ממנו ככל האפשר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השתלת שיער באיסטנבול
היום ניתן לשמוע על יותר ויותר אנשים, אשר בוחרים לבצע הליך של השתלת שיער באיסטנבול. מדובר ללא ספק על...
קרא עוד »
ינו 18, 2021
תביעות רשלנות רפואית
מערכת הרפואה בישראל היא אחת מהמתקדמות בעולם, יש לנו את הפרופסורים הטובים ביותר ואת מרכזי הרפואה...
קרא עוד »
מרץ 24, 2013
חשיפת עובדות מפתיעות: תובנות חיוניות לגבי טיפולי שיער מומלצים
טיפולי שיער הם חלק בלתי נפרד משמירה על שיער בריא ויפה, ובכל זאת יש כמה עובדות פחות מוכרות לגביהם...
קרא עוד »
פבר 20, 2024