כך מזרון אורטופדי תורם לאיכות השינה שלכם

מזרון אורטופדי

קיימים מגוון סוגי מזרונים החל ממזרון העשוי ספוג וכלה בקפיצים, אך גולת הכותרת של המזרונים וגם היקרים ביותר הוא מזרון אורטופדי. מזרון אורתופדי תורם לאיכות השינה של האנשים הישנים עליו, וכן גם אתם תוכלו לדווח כי ברגע שהחלפתם את המזרון שברשותכם למזרון אורטופדי, שאיכות השינה שלכם עלתה פלאים. מה השוני בן מזרן רגיל למזרן אורטופדי שתורם לאיכות השינה שלכם, וכאשר תבינו את היתרון של המזרנים הללו תחליפו מיד את המזרן שלכם לכזה, קבלו פרטים נוספים לרכישה טובה..

טכנולוגיה

יש לציין כי גם אתם כמו אנשים רבים אינכם מבינים את החשיבות של מזרן אורטופדי כמו כולם, ולכן גם אתם רכשתם לחדר השינה מזרון העשוי ממגוון חומרים, אך הוא איננו אורטופדי. מזרון אורטופדי מוגדר כמזרון הנבנה בהתאם למודולים רפואיים, והוא טוב ביותר לבריאות הגוף.  המזרון נותן תמיכה לאיברים שלכם כמו גב, זרועות, ועוד ולכן הוא מותאם בדיוק לתנוחה שבה אתם שוכבים על המזרון. בנוסף לכך ההבדל בין המזרונים הללו לאחרים, שהם באים כמזרונים מתכווננים, כלומר שכאשר אתם שוכבים המזרון מותאם בדיוק לזווית שאתם  שוכבים בה.

מזרון אורתופדי שיש בתוכה שכבת וויסקו

חומר זה הינו חומר מאד מיוחד המתאים את עצמו לתנוחות של האדם במיטה (בדקו כאן מזרון למיטה וחצי שהוא גם אורטופדי).  מזרונים אורטופדיים אלו עשויים מחומר שנקרא VISCO-ELASTIC , הנוצר על ידי סוכנות החלל האמריקאית. חומר זה משנה את מצב הצבירה שלו לחום הגוף כך שמזרן זה משתנה בהתאם לתנוחת השינה שלכם.

מזרן אורתופדי עם שכבת לטקס

חומר זה הינו חומר שכבת גומי מוקצף ומחורר, שניתן למצוא את החומר במגוון רחב של מזרונים אורתופדיים,  והעובי של הלטקס שבהם שונה בהתאם לסוג המזרון. מזרון עם לטקס נותן יתרון שאין למזרונים אחרים. החומר הזה הינו נח מאד וכן מזרונים שעשויים מהחומר מחזיקים שנים רבות.

אז כך תורם מזרון האורתופדי לאיכות השינה שלכם: בנוחות בהתאמה לתנוחת הגוף שלכם, ושמירה לשנים רבות אז אם גם אתם רוצים לחוות שינה נוחה יותר תקנו מזרן אורתופדי. זוהי קנייה שכדאי להשקיע בה שומרת על הגוף שלכם בריא.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח – מהן האפשרויות?
חושבים לעבור טיפולים אסתטיים ללא ניתוח וזאת כדי לשדרג את המראה החיצוני שלכם וללא צורך לחשוש עקב...
קרא עוד »
פבר 24, 2021
על הכיף שבמכונות אגרופים
מכונות ארקייד קיימות כבר זמן רב. הם נמצאים בדרך כלל בארקייד, ברים ומסעדות. השימוש במכונות ארקייד גדל...
קרא עוד »
מאי 25, 2023
טיפול פסיכולוגי אונליין – מה זה?
טיפול פסיכולוגי מרחוק הוא תהליך של שימוש בפלטפורמות מקוונות למתן שירותים פסיכולוגיים. היא משתמשת...
קרא עוד »
יול 24, 2022