5 סימנים שהחתולה שלכם חולה והגיע הזמן ללכת להיבדק

סימנים שהחתולה חולה

חתולים הם חיה מופלאה, שגם לה יש את דפוסי ההתנהגות הבולטים שלה. הנה כמה דרכים לדעת כי דפוס ההתנהגות מראה על תחילתה של בעיה.

רמת הפעילות של החתולה

חתולים אומנם ישנים רוב שעות היממה, אולם, אם החתולה מפגינה שעות שינה גבוהות מן הרגיל לצד המעטה בתנועה יכול להיות כי ישנה בעיה שמונעת מן החתול את ההתנהגות החתולית השובבה שלו בשעות של הערות. יכול להיות כי מדובר בדלקת מפרקים ומומלץ לפנות אל וטרינר שיוכל לאבחן את מקור השינוי הזה, הקליקו למידע נוסף.

צרכים מחוץ לארגז החול

חתול הוא חיה מאוד נקיה אשר מן הרגע בו הורגלה לעשות צרכים בארגז החול תמשיך לעשות זאת בכל יום מימי חייה. במידה והחתול עושה את הצרכים שלו שלא בתוך הארז, זה אות לבעיה שיכולה להיות פיזית או התנהגותית. מבחינה פיזית הדבר יכול לסמן על בעיה בדרכי השתן ואפילו בעיה של מפרקים עבור חתולה מבוגרת. מבחינה התנהגותית יכול להיות כי סוג של שינוי או טיפול לקוי בארגז החול אינו לטעמה של החתולה, וכך היא מפגינה את חוסר שביעות הרצון שלה…

שינויים במראה הפרווה

הפרווה של חתולה בריאה היא בדרך כלל מלאה ומבריקה. חתולה בריאה תטפח את המראה של הפרווה מידי יום עם ליקוק שלה, ובמידה ורואים כי ישנה נשירה מוגברת ומראה שונה של הפרווה לצד הפחתה ברמת הטיפוח של החתולה עצמה, דבר זה יכול להיות סימן לבעיה.

משקל שונה מן הרגיל

אם רואים כי החתולה היא כזו שמחלה עליה או ירידה במשקל ללא סיבה נראית לעין זה חשוב מאוד להביא אותה אל הוטרינר על מנת שהוא יוכל לבדוק את הגורם לשינויים במשקל. זה חשוב מאוד לדעת איזה כמות של מזון ולהתאים את המזון הזה לפי כל חתולה באופן פרטני, ואם יש הבדלים במשקל ייתכן כי ישנה בעיה נוספת כמו דלקת פרקים, בעיה בבולטת התריס או סכרת שאותם חשוב לאבחן בזמן. קראו על נטורל באלאנס לחתולים.

אינטראקציה עם המשפחה

חתול היא חיה שמנהלת אינטראקציה עם הבעלים שלה כל הזמן. חתול שפתאום מתחיל לשנות דפוסי התנהגות ולעבור אל מצב שבו הוא פחות ניגש אל בני המשפחה ומפגים התנהגות שהיא אינה אופיינית כפי שמכירים אותה מחיי היומיום מצריכה בחינה של הגורם לשינוי ההתנהגותי הזה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לכבד שומני יש פתרון
ישנן סוגים רבים של מחלות שעלולות לתקוף כל אחד מאיתנו, ומחלה אחת כזו נקראת כבד שומני....
קרא עוד »
אוג 25, 2013
השתלת שיניים – אפשר לעשות זאת ביום אחד
הודות להתקדמות טכנולוגית משמעותית בשנים האחרונות ושימוש באמצעי מחשוב חכמים ניתן לבצע היום השתלת...
קרא עוד »
מרץ 02, 2021
מהי קרינה אלקטרומגנטית?
כולנו יודעים כי הסביבה המודרנית מעמיסה עלינו מאוד מבחינת הקרינה האלקטרומגנטית. בין אם אנחנו רוצים...
קרא עוד »
דצמ 17, 2019