כמה דברים שלא ידעתם על סיגריות אלקטרוניות

סיגריות אלקטרוניות

סיגריות אלקטרוניות תפסו מקום נרחב בחיינו בשנים האחרונות. בשונה מסיגריה רגילה בעלת חומרי בעירה, הסיגריה האלקטרונית עובדת על ידי אידוי אלקטרוני, גם לצרכים של ניקוטין וחומרים אחרים, ובכללי אנשים משתמשים בה כי הם מוכרחים להתעסק עם משהו דמוי סיגריה. הסיגריה האלקטרונית מספקת פתרון מלא כתחליף לסיגריה רגילה, ואף יש כאלו שנראות בדיוק כמו סיגריה רגילה, וכאלה אחרות שנראות כמו מקטרת, סיגרים, וכדומה.

איך עובדת סיגריה אלקטרונית בשונה מסיגריה רגילה?

סיגריה אלקטרונית עובדת בעזרת סוללה חשמלית וסליל, כאשר ברגע השאיפה יוצרים מעגל חשמלי שמופעל בעת השאיפה מהסיגריה או לחילופין באמצעות כפתור. הנוזל מתחמם באמצעות הסליל, וכשמגיע לטמפרטורה גבוהה הוא הופך לאדים שמנדפים את החום, מה שנקרא אידוי. כך הסיפוק שלנו מתרחש – האדים הופכים לעשן ומספקים לנו תחושת עישון מלאה.

אילו חומרים יש בסיגריה אלקטרונית?

לרוב החומרים הסיגריה האלקטרונית הינם פרופילן גליקול או גליצרין צמחי, אותם החומרים המוכרים לנו בתיאטרון כאשר מפזרים ערפל מלאכותי. ניתן למצוא אותם בתוספי מזון, ובתור מוצרי יסוד רבים ואחרים. לצערנו גם בחומרים אלו נמצאו חומרים שאינם בריאים, אמנם יחסית לסיגריה רגילה זה מזערי.

האם ניתן לצרוך ניקוטין דרך סיגריה אלקטרונית?

בדומה לסיגריה רגילה, גם בסיגריה אלקטרונית ניתן לצרוך ניקוטין. יש הבדל בין הכמויות וגם כאן זה ניתן לשליטתנו. היא יכולה להוות לכם אלטרנטיבה מעולה אם ברצונכם להפסיק לעשן.

איזה טעם יש לסיגריה אלקטרונית?

כפי שהבנתם, ניתן למצוא סיגריה ש״מתפקדת״ כסיגריה, בצורת סיגריה ואף בטעם סיגריה. למכורי סיגריות זה בהחלט פתרון מעולה. חוץ מזה ניתן למצוא טעמים רבים ומגוונים, כמו פירות, שוקולד, וניל, מנטה, ועוד.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 טיפים לשמירה על שיער מבריק ובריא
מי מאיתנו לא רוצה שיער רף, בריא ומבריק? ובכן, טיפוח השיער הוא עולם ומלואו, וכיום קיימים מגוון רחב של...
קרא עוד »
יונ 24, 2020
מדרסי ספורט – למה זה הכרחי?
לא מעט אנשים נדרשים לנעול נעליים עם מדרסים. חלקם נדרשים לכך עוד מילדות בגלל פגמים שונים בכפות הרגליים...
קרא עוד »
ספט 08, 2020
פילאטיס בפתח תקווה
הפילטאטיס הוא תחום בעולם הספורט והכושר הגופני אשר פותח על ידי ג'וזף הוברטוס פילאטיס. הוא נועד לסייע...
קרא עוד »
דצמ 09, 2022