שאיבת שומן – למען שיפור איכות חיים

שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן הוא אחד הניתוחים הפופולריים ביותר בישראל ובעולם בכלל. אנשים רבים הסובלים ממשקל עודף מחפשים אחר הפתרון המהיר והקל יותר והוא ניתוח לשאיבת שומן במקום לשמור על תזונה נכונה ולעשות ספורט. חשוב להבהיר כי על אף היתרונות הרבים של הניתוח, אין זה תחליף לשמירה על תזונה נכונה וספורט שכן אתם רוצים גם לשמור על הבריאות שלכם לאחר הניתוח. הרופאים המבצעים ניתוח לשאיבת שומן מעוניינים לשפר את איכות החיים של הלקוחות ועל כן קיים ניתוח זה, אולם אינו תחליף לאורח חיים בריא יותר.

כיצד שואבים השומן מגופנו?

ניתוח שאיבת שומן הוא לא ניתוח מסובך במיוחד אך יש לבצע אותו כראוי ועם ציוד מתקדם על מנת לא לפגוע במנותח. למי שאינו יודע הרי שמגיל צעיר ולאורך גיל ההתבגרות כולו גדלים מספר תאי השומן בגופנו וכאשר מגיעים לגיל מסוים צמיחת כמות הכמות נעצרת ונשארת קבועה. עם זאת, בהתאם לכמויות ולשומנים שאנו אוכלים התאים יכולים להגדיל את הנפח שלהם וכך נוצרת ההשמנה למעשה. על מנת לשאוב את השומנים הללו נעשים חתכים קטנים באזור הבטן התחתונה אליהם מוחדרים צינורות המחוברות למשאבה מיוחדת אשר שואבת חלק מתאי השומן עם השומן שהצטבר בהן לכלי חיצוני. לאחר סיום השאיבה יש לתפור כראוי את המקום ולהשתמש בחגורת לחץ למשך כשבועיים לערך.

מה קורה אתנו במהלך הימים שלאחר הניתוח?

תהליך ההחלמה יהיה לרוב עד שבועיים-שלושה לערך שבהן יש צורך ללבוש חגורת לחץ. חגורה זו מסייעת בהפחתת הצטברות של נוזלים באזור וכן מסייעת לחיטוב הבטן בצורתה החדשה. העור למעשה עובר שינוי בהתאם למבנה החדש של הגוף ומתאים את עצמו למבנה החדש. עם זאת, זמן ההתאמה של עור משתנה בין אדם אחד לאחר בהתאם לגיל ולאלסטיות העור שלו. לאחר הניתוח יופיעו מעט שטפי דם, סימנים כחולים והאזור עשוי להיות מעט נפוח. כל אלה צפויים לעבור תוך כמה ימים כלא היו וייתכן ויישארו רק צלקות קטנטנות באזור החיתוכים שאפילו לא שווה לייחס להן חשיבות.

האם אפשר להשמין בשנית?

כפי שאמרנו בתחילת המאמר. ניתוח לשאיבת שומן איננו פתרון לאורח חיים בריא ותזונה נכונה שכן אולי באותו המקום שבו הופחתו וכמות תאי השומן שלכם לא תוכלו להשמין בשנית, אולם אין זה אומר שלא תוכלו להשמין באזורים אחרים בגוף ולאבד פרופורציות בגוף ומידה ולא תשמרו על המשקל שלכם. ד"ר וולף ישמח לייעץ ולסייע לכם לפני, במהלך ולאחר הניתוח.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דיקור סיני ומתי הוא יכול לסייע
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לעבור טיפול דיקור סיני בירושלים. מדובר על טיפולים אשר יכולים...
קרא עוד »
יול 13, 2020
איתור מלאי קנאביס – טיפים לחיפוש באינטרנט
לא מעט אנשים בישראל, גברים ונשים, נדרשים להשתמש בקנאביס רפואי כחלק מתהליך הטיפול הרפואי או הנפשי שהם...
קרא עוד »
יול 29, 2021
אופניים לטריאתלון – מה חשוב לבדוק לפני קניה?
השקעה באופניים איכותיות לטריאתלון תוכל לשפר משמעותית את חווית הרכיבה שלכם ובכך להגדיל משמעותית את...
קרא עוד »
נוב 19, 2020