לקראת הקיץ, הכינו את ביתכם לזוחלים העונתיים

לקראת הקיץ, הכינו את ביתכם לזוחלים העונתיים

יש מדינות אשר אין בהם בכלל נחשים והדוגמא הבולטת ביותר לכך היא אנגליה. אך אנו לא חיים במדינה כזאת ויש הרבה מאוד זוחלים ונחשים במדינה שלנו כמו הצפע, נחש פעמונים ועוד ועוד נחשים. כל עוד הנחשים נמצאים בטבע אז ל-99% מאתנו אין בעיה אתם והם לא מפריעים לנו. אך מה קורה כאשר הנחש פולש אל ביתנו? אז אין אדם שירצה שהדבר הזה יקרה ואין אדם אשר ישלים עם נחשים בבית שלו אשר מאיימים על ילדיו. כדאי לכם להכיר את סוגי נחשים בישראל ולבצע מספר פעולות אשר יבטיחו כי לא יהיה נחש בבית שלכם. בין היתר כדאי לא להשאיר לעולם את הדלת פתוחה ליותר מכמה שניות וכך גם חלונות ולצד זאת כדאי לכם לוודא כי אין חורין גדולים מתחת לדלת או לחלונות בבית שמהם נחשים או זוחלים אחרים יכולים להיכנס אל הבית שלכם.

האם צעדי המניעה כנגד זוחלים מבטיחים אפס זוחלים בבית?

העניין הוא שלא משנה כמה נתאמץ ומה נעשה תמיד יש סיכוי לא קטן שייכנס נחש אל הבית שלנו או זוחל אחר. עליכם לדעת כי היכן שיש אוכל כמו מכרסמים (עכברים, חולדות, ואפילו ציפורים) נחשים נמצאים. לכן יש קושי לא קטן למנוע במאה אחוז מנחשים להיכנס לבית בטח אם אתם גרים בבית פרטי או בדירת קרקע בבניין מגורים.  עליכם לדעת כי נחשים לא נמצאים רק באזורים כפריים אלא גם פעמים רבות גם בעיר וזאת מכיוון ששם יש לא פחות אוכל מאשר בכפר ואפילו במרבית המקרים יותר אוכל וזהו משהו שאנו חייבים לקחת בחשבון ועל כן ממש לא כדאי לזלזל באיום של הנחש.

מה אפשר לעשות אם גיליתי נחש בבית?

אז מה אפשר לעשות אם גילינו נחש בבית? כיצד נוכל להתגבר על הבעיה הזאת? התשובה היא שאנו צריכים לפנות בהקדם האפשרי אל לוכדי נחשים. עליכם לדעת כי אסור לתפוס זוחלים ובייחוד נחשים לבד מכיוון שזה יכול לגרום לכם לבעיה לא קטנה ואף לסכן אתכם מכיוון שלכידת זוחלים ונחשים מחייבת מקצועיות עצומה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך פחד לדבר מול קהל מעכב את ההתפתחות שלנו?
אתם סובלים מהפחד הבלתי נסבל של עמידה מול קהל? אין לכם מושג איך לדבר מול קהל? אם כך, אתם בוודאי שמים לב...
קרא עוד »
מאי 10, 2022
טיפול רגשי באוטיזם
אוטיזם היא הפרעה במוח המאופיינת בפגיעה במיומנויות חברתיות, תקשורתיות ומוטוריות. אוטיזם היא הפרעה...
קרא עוד »
דצמ 10, 2022
מתאמנים בבית? סט הכלים הבסיסי המומלץ בעבורכם
מתאמנים רבים אינם פוקדים את חדר הכושר באופן קבוע, ותחת זאת הם עורכים את האימונים בביתם. הפרטיות...
קרא עוד »
פבר 26, 2020