סוגי בדים ואיך הם משפיעים על השינה שלנו?

בדים לשינה טובה

מאז שהאדם הרכיב לעצמו מיטה נוחה עם מזרן, כך החלו לייצר ולשווק מצעים נעימים אשר שומרים על המזרן ויוצרים שינה טובה. המגוון של מצעי מיטה עם הזמן הלך וגדל, ויצר התלבטות לא קטנה לצד מבחר נהדר של מצעי מיטה.

סוגים של כותנה

הבד המוכר ביותר עבור בני האדם בשימוש עבור בגדים וכן עבור שמיכות של פריד ומצעי מיטה הוא הכותנה. כותנה היא למעשה בד אשר מיוצר מאותם סיבים רכים שאר צומחים בצמח הכותנה הופך לאחר טווייה ואריגה לבד שממנו ניתן לבצע לא מעט מוצרים.

אחד האהובים הוא סט מצעים, שיכול להגיע גם בצורה של בודדים. מדוע הבחירה בכותנה היא הכי מועדפת על האנשים? מפני שכותנה היא חומר טבעי שמגיע עם היכולת לתת לבד לנשום ובכך לעור להיות בסביבה יותר טבעית ובריאה.

איך יודעים כי מדובר בכותנה איכותית וטובה? ככל שהצפיפות של בד הכותנה תהיה יותר גבוהה, כך האיכות שלה והרכות שהיא תציע תהיה יותר משובחת. הצפיפות הרצויה עבור כלי מיטה היא של 200-220 חוטים לאינץ' במצעי כותנה מלאה, ועבור כותנה מצרית הצפיפות היא של מעל 250 חוטים.

בוחרים גם בדים מעורבים

מצעים של מיטה יכולים להיות גם כאלה אשר מיוצרים ונמכרים לצרכן בצורה מעורבת, שכוללת גם חומרים כמו חוטי כותנה בשילוב עם חומרים סינטטיים כמו פוליאסטר. בעוד אנשים רבים מעדיפים באופן גורף את מצעי הכותנה, ישנם לא מעט אשר חשים כי האיכות של מצעים מעורבים נכון להיום היא די טובה עבורם, וגם מציעה עלות יותר אפשרית מבחינה של הוצאה.

בדים טבעיים ונושמים הצפיפות של הבד

איך הבדים הללו משליכים על איכות השינה? ככל שבד הוא יותר טבעי ואיכותי, כך האיכות של השינה תהיה יותר נעימה וטובה אף היא. כשאר הגוף של האדם נמצא במצב סטטי ושכוב על מצעי המיטה, המגע של אלה על פני הגוף יכול ליצור חיכוך לא נעים או להיות רך ומלטף, כמו גם להציע אזור שיכול "לנשום" בצורה מיטבית ולהביא לספיגה יעילה של לחות כאשר היא נוצרה.

בסופו של דבר מצעים איכותיים הם גם כאלה אשר עמידים בפני הרבה מאוד כביסות, ופשוט נשארים עם מראה ומגע מצוין ויוצרים את ההשקעה הכי משתלמת שנעשתה מבחינה כספית עבורם.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חושפים את הפלאים הנסתרים של מוצרי טיפוח על בסיס שמן
בתחום הטיפוח והטיפוח, מוצרי טיפוח על בסיס שמן מואפלים לרוב על ידי עמיתיהם על בסיס מים. עם זאת, מוצרים...
קרא עוד »
נוב 30, 2023
קנאביס חוקי בישראל – האם זה מותר?
לא יודעים האם מותר לכם לצרוך קנאביס במדינת ישראל? ובכן, על פי החוק הקיים, צריכה של קנאביס לצורכי פנאי...
קרא עוד »
מרץ 06, 2021
ביופסיה לאבחון סרטן השד
הליך הביופסיה לאבחון סרטן השד מתבצעת כאשר קיים חשד לגידול ממאיר בתוך בבלוטות או צינוריות החלב בתוך...
קרא עוד »
ספט 25, 2017