עיסוי אינטגרטיבי

עיסוי אינטגרטיבי

עיסוי אינטגרטיבי משלב למעשה שיטות עיסוי שונות, והוא מספק פתרון הוליסטי לכל הגוף. מדובר בשיטת עיסוי שמתמקדת בכל הגוף, כולל עיסוי של הצוואר, כתפיים, גב, צדי הגוף, גפיים וכדומה. צורת עיסוי זו פותחה בשנות ה – 90 על ידי אבי בחט, כאשר הדגש הוא החיבור בין האיברים השונים. העיסוי נעשה באמצעות שמן איכותי, המאפשר למטפל להחליק על גוף המטופל בצורה נוחה ונעימה יותר. בנוסף, העיסוי משלב תנודות של כל הגוף, תנודות אלו מבוססות על שיטתו של דר" מילטון טרייגר. אלמנטים אלו מדגישים את צורת העבודה ההוליסטית, אשר ממחישה את שלמות הגוף. אלמנט נוסף שמחזק את הגישה ההוליסטית ומצוי בשיטת המסאז' האינטגרטיבי, הוא אלמנט הפיתול. שיטת עיסוי זו משלבת לא מעט פיתולים שונים, אשר המטפל מייצר בגוף המטופל על מנת להדגיש את הקשר בין איברי הגוף השונים, כמו למשל הקשר בין היד לרגל.

עיסוי אינטגרטיבי – יתרונות השיטה

כאמור, מדובר על שיטת עיסוי ייחודית המשלבת מספר אלמנטים שונים, ומעניקה בכך למטופל את האופציה ליהנות מכל היתרונות של כל שיטות העיסוי שעליהם מבוססת השיטה. המסאז' האינטגרטיבי מספק תנועה מפרקית פאסיבית לא רק של מפרק בודד (דבר שנפוץ מאוד ברוב שיטות העיסוי השונות), אלא של כל הגוף. למעשה מדובר על שיטת עיסוי מאוד קשובה לצרכים ולרצונות של המטופל, כך שכל טיפול יהיה מובנה בהתאם לנסיבות ובהתאם למטופל עצמו. העיסוי יכול להכיל אלמנט אחד מכל מה שהוזכר קודם, או לחילופין להכיל את כל האלמנטים, אין חוקים ברורים ואין שום צורך לקבוע מראש. החוכמה היא להתאים את הטיפול האידיאלי עבור אותו מטופל באותו רגע נתון. לכן חשוב להזמין מעסה מקצועי ומנוסה, שמכיר היטב את השיטה וידע להשתמש בכלים המתאימים ביותר עבורכם.

לסיכום, עיסוי אינטגרטיבי נחשב לאחד מסוגי העיסוי המוצלחים ביותר, היות והוא מתאים את עצמו בהתאם למטופל ולמצב שבו הוא נמצא. העיסוי כולל בתוכו כלים שונים ושיטות עבודה רבות, כך שמטפל מקצועי ומנוסה, ידע כיצד להקל על הכאבים והבעיות שלכם. מדובר על טיפול שניתן להזמין כמתנת יום הולדת, לכבוד יום הנישואין וכדומה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פתיחת היתרונות המפתיעים של סבונים טבעיים
סבונים טבעיים ידועים זה מכבר בזכות תכונות הניקוי העדינות והמרכיבים המזינים את העור. עם זאת, ישנם מספר...
קרא עוד »
פבר 16, 2024
טיפול בתת מודע
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשמוע יותר ויותר על טיפול בתת מודע. מטרת טיפול זה היא להאדיר את הביטחון...
קרא עוד »
מאי 17, 2017
איך כדאי לבחור רופא
אנשים רבים זקוקים לשירותיו של רופא מומחה, אך הבעיה היא לבחור את הרופא המתאים ביותר עבורכם. ניתן היום...
קרא עוד »
דצמ 18, 2019