מקום מומלץ עבור חוות דעת אורטופדית

פורום רופאים מומחים

חוות דעת מטעם אורתופדיים הן מאוד נפוצות, ויש היתכנות רבה שמדובר בחוות הדעת הכי נפוצות שיש בתחום הרפואה.

הסיבה לכך היא פשוטה, בלא מעט מצבים בחיים אנחנו נדרשים לחוות דעת של אורתופדיים, חוות דעת רופאים מומחים, בין אם זה כשאנחנו זקוקים לחוות דעת בגין כשירות במקום העבודה, בין אם זה כשאנחנו זקוקים לחוות דעת עבור חברת הביטוח או ביטוח לאומי, וכן במצבים נוספים, כולל במצבים משפטיים.

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא לא מעט אורתופדיים מקצועיים שיכולים לספק לנו חוות דעת כאלה, השאלה היא מהיכן אנחנו יכולים לקחת אותה וכיצד.

חוות דעת מקצועית של אורתופד, איננה ניתנת כך סתם. היא יכולה להינתן אך ורק אחרי בדיקה מקיפה, כאשר הרופא בוחן את מצבנו ומחליט מהי דעתו המקצועית. עלינו לקחת בחשבון, ייתכן מאוד שדעתו לא תתאם את מה שאנחנו רוצים שהוא יכתוב. הוא יבצע בדיקות, צילומים וסריקות, במטרה להציג תוצאה ודאית עבור חוות הדעת. מאחר וייתכן מאוד שהוא יישאל עליה ובמקרים מסוימים, למשל במקרים משפטיים, הוא יצטרך להעיד על כך בפני בית משפט ואז הוא יהיה חייב לומר רק את האמת, הרי שהוא לא יוכל לספק חוות דעת שקרית או לא מבוססת.

על מנת לקבל חוות דעת של אורתופד, אנחנו יכולים לפנות למספר מקומות, ראשית, אנחנו יכולים לפנות אל פורום רופאים מומחים באינטרנט או קופת חולים בשביל שזו תפנה אותנו לאורתופד שמעניק חוות דעת לצרכים שלנו, אנחנו יכולים לפנות אל אורתופד באופן פרטי, וכן אנחנו יכולים לפנות אל מרכזים וחברות שמעסיקות אורתופדיים או עובדים איתם באופן רציף, מתוך כוונה לקבל חוות דעת.

עורכי דין ואנשי משפט, עובדים באופן צמוד עם אורתופדיים, כמו עם רופאים בתחומים אחרים. הם חלק ממאגר של אנשי מקצוע אשר מספקים להם חוות דעת מקצועיות לכל עניין וצורך. חוות הדעת ניתנת להם הן בכתב והן באופן מילולי, כלומר בעדות בוידיאו או בעדות פרונטאלית בבית משפט בזמן אמת.

חשוב לומר, לא כל אורתופד נותן חוות דעת ומן הסתם, ככל שהוא יהיה מקצועי ומנוסה יותר, כך גדלים הסיכויים שדעתו תתקבל.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול רגשי בעזרת אמנות – הכלי הנכון ביותר עבורנו
לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים עם בעיות רגשיות כאלה ואחרות, אשר משפיעות על התפקוד היומיומי שלהם...
קרא עוד »
יונ 03, 2021
חשיפת ההיבטים הפחות מוכרים של טיפול בתינוקות ופעוטות
בתחום ההורות, במיוחד בתקופת התינוק והפעוט, קיים שפע של מידע ידוע. עם זאת, מתחת לפני השטח של הידע הנפוץ,...
קרא עוד »
דצמ 08, 2023
מזרן ויסקו – למה הוא כל כך פופולרי?
מזרן ויסקו הוא סוג של מזרן מיטה שיש לו שכבת אוויר באמצע. הוא נועד לספק תמיכה ולהפחית נקודות...
קרא עוד »
יול 01, 2022