החסד של אורי לופוליאנסקי

החסד של אורי לופוליאנסקי

גם הדברים הגדולים ביותר התחילו בצעד קטן וללא ספק זהו המקרה של עמותת יד שרה. עמותת יד שרה התחילה מכך שאורי לופוליאנסקי היה צריך להשאיל ציוד רפואי בשביל בנו הקטן. אורי לא היה יכול שלא לראות כי מדובר במשימה מורכבת וקשה מאין כמותה והחליט למצוא פתרון לבעיה זו. אדם אחר שאינו בעל חזון ואיש עשייה כמו אורי היה נבהל מגודל המשימה אך אורי לופוליאנסקי לא פחד והחליט להשקיע את כל משאביו ואת כל זמנו בכדי למצוא מזור לעם ישראל. כך קרם עור וגידים ארגון יד שרה והשאר הוא היסטוריה. אין ספק כי לאורך השנים רבים חייבים תודה ענקית לאורי וזאת עקב העובדה שהוא אפשר לכל אדם במדינת ישראל לקבל ציוד רפואי בהשאלה מבלי להשקיע כסף. כך למעשה אורי הוא אחד ממחוללי השוויון הגדולים ביותר במדינה ואחד האנשים אשר השפיעו באופן פרטני על בריאות התושבים במדינה בצורה הגדולה ביותר שיש.

מה עוד ניתן לספר על עמותת יד שרה?

עמותת יד שרה היא מפעל החיים של אורי לופוליאנסקי ואנו צריכים לברך על מפעל זה מכיוון שהוא משפיע על חיינו. העמותה פעילה ב-102 נקודות ברחבי הארץ כך שהפריסה שלה היה ארצית ואין אדם אשר לא יכול להיעזר בה. בעמותה 6,000 מתנדבים מה שהופך אותה לאחת העמותות הגדולות ביותר במדינה וזה מלמד אותנו מדוע העמותה ואורי אשר עומד בראשה זכו בכל כך הרבה פרסים. אורי אשר תמיד היה גשר בין חרדים וחילוניים ואשר אף שירת כחובש בצבא הפך את העמותה גם כן לגשר של פיוס ואחווה וגם את זאת אנחנו צריכים לזכור כאשר אנחנו מדברים על עמותת יד שרה.

מה הם פני העמותה בעתיד?

העתיד של עמותת יד שרה הוא ורוד וזאת עקב הניהול המצוין של אורי לופוליאנסקי לאורך השנים אשר אפשר לעמותה להתגבר על כל מכשול ולהיות עם יסודות איתנים. כך העמותה תמשיך לגדול ולצמוח ותמשיך להשפיע על עולם הבריאות הישראלי ולהיות אחת העמותות המובילות במדינה ולדעת רבים העמותה המובילה בישראל.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה צריך חותמות לרופא
בעולם הדיגיטלי המתפתח במהירות של ימינו, אפשר לפקפק ברלוונטיות של כלים מסורתיים כמו חותמות במרפאת...
קרא עוד »
יונ 15, 2023
טיפוח לגבר? מדריך עם 5 שלבים לטיפוח
בשנים האחרונות, הטיפוח הגברי הופך להיות חשוב יותר ויותר כאשר יותר ויותר גברים מתעניינים במראה...
קרא עוד »
מאי 04, 2023
טכניקות לשחרור מלחצים וחרדות
כולנו, אבל כולנו, סובלים מלחצים וחרדות בחיי היום יום וזאת במינון כזה או אחר. ואכן, עולם טכנולוגי מתקדם,...
קרא עוד »
אפר 22, 2019