מה היתרונות של אחות פרטית לאחר ניתוח?

אחות פרטית לאחר ניתוח

אנחנו מאחלים לכם כי לעולם לא תצטרכו לעבור ניתוח וכי מצבכם הבריאותי יהיה שפיר ותקין לכל אורך חייכם. אך המציאות טופחת על פנינו ואי אפשר להתעלם מהעובדה כי רבים עוברים ניתוחים במהלך חייהם ועל כן יש לתת את הדעת על נושא זה. לרוב יש לזכור כי החלק הקשה הוא לא הניתוח עצמו בו אתם לרוב מורדם ואינך מרגיש דבר אלא ההחלמה מהניתוח המחייבת אותנו לשכב במיטה ולא לזוז ממנה. ההחלמה יכולה להיות מורכבת מאוד ועל כן כדאי לכם לשקול לשכור אחות פרטית לאחר הניתוח. האחות תוכל ללוות אתכם גם בבית החולים וגם בבית ולתת לכם טיפול מסור הכולל המון דברים. בין היתר האחות תעניק לכם ליווי רפואי צמוד והכרחי אך גם תעניק לכם המון תשומת לב ואכפתיות ותבטיח כי ההחלמה מהניתוח תבוצע בצורה הטובה ביותר שיש וללא בעיות.

מצב הרפואה הציבורית בישראל – בכי רע

אך בואו נחזור רגע אחורה ונשאל מדוע אנחנו צריכים בכלל אחות פרטית לאחר ניתוח? האם אנחנו לא יכולים לסמוך על צוות בית החולים שיסייע לנו? תאמינו לנו כי היינו רוצים להגיד לכם כי אתם יכולים לסמוך על בתי החולים ולא להזדקק לאחות פרטית, אך המציאות פשוט אינה מאפשרת לנו להגיד דבר זה. המצב בבתי החולים בישראל וברפואה הציבורית הוא בכי רע ויש מחסור חמור בצוות רפואי. כך במחלקות רבות אין מספיק אחיות ועד שהמטופל זוכה לטיפול לוקח זמן רב וזוהי בעיה שאנו צריכים לתת עליה את הדעת. אם אתם רוצים לקבל טיפול רפואי אישי ומסור אשר יבטיח כי תחלימו במהירות שקלו ברצינות לפנות לחברת אור בלב להתאמת אחות או אח פרטיים.

האם שכירתה של אחות מחייבת הוצאה כספית גדולה?

עליכם לדעת כי אחות פרטית אינה מחייבת הוצאה כספית גדולה בטח אל מול היתרונות הגדולים שלה. מדובר בסכום זניח אשר אינכם צריכים להיות מוטרדים ממנו וכידוע אם יש משהו שלא חוסכים בו כסף הוא תחום הבריאות. ועל כן כדאי לכם לשכור אח או אחות פרטיים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רופא שיניים במרכז
מי שבוחן את כמות רופאי השיניים אשר פעילה באזור המרכז, יכול לראות שמדובר בכמות גדולה מאוד, כנראה...
קרא עוד »
פבר 08, 2018
ניתוח אף – כיצד ניתן להבטיח תוצאה טובה?
בשנים האחרונות הדרישה לביצוע של ניתוחים פלסטיים וביניהם ניתוח אף רק הולכת וגוברת. אנשים נוטים להעניק...
קרא עוד »
ינו 03, 2018
שירותים ציבוריים – ככה תשמרו על ההיגיינה
כל מי שמפעיל שירותים ציבוריים ניצב מול אתגר שקשור בשמירת ההיגיינה במקום. כי שירותים ציבוריים פעיל...
קרא עוד »
ינו 26, 2019