כך נולדת תביעה

איך שלא נסתכל על זה, הדבר החשוב לנו ביותר בחיים הם הילדים שלנו. כל ילד הוא עולם ומלואו וניתן להניח שנעשה בשבילם הכול ועוד יותר מזה. הדאגה לילדים לא מתחילה רק ברגע שהם נולדים אלא הרבה לפני, עוד כשהם נמצאים ברחם אימם. בדיקות שונות מתבצעות כדי להבטיח שהעובר בריא ותקין ואין כל סכנה אשר מרחפת מעליו. אם חלילה קיים איזה שהוא סיכון אז סביר להניח שנרצה לדעת עליו ונעשה את כל מה שניתן כדי שהלידה תתקיים בזמן וללא סיבוכים מיותרים.

תפקיד הרופאים

רשלנות רפואית בהריון  עלולה להתרחש מסיבות שונות ולא תמיד ניתן לצפות את הבעיה. מאידך, הציוד המשוכלל והצוות הרפואי המימן נוטה במקרים רבים לעלות מעל כל בעיה שלא תהיה ולטפל בה בזמן. בזמן ההיריון ישנם שינויים רבים בגוף האישה גופניים ולעיתים רגשיים, תחושות שונות עשויות להביא להחלטות פזיזות, התינוק בועט ומראה נוכחות ובדרך כלל השמחה גדולה. תפקידם של הרופאים והאחיות הוא בעל משמעות אדירה בכל תהליך ההיריון. בסופו של דבר אנו נסתמך על המילה שלהם ונפעל בעצתם.

אבחון לקוי

קל לאבחן שפעת. היא מלווה בדרך כלל בכאבי ראש, סחרחורות וגודש בגרון. אך ישנם מקרים בהם האבחנה היא לא קלה לביצוע ואז עלולות להתרחש תקלות שונות. בכל הקשור להיריון מדובר בחיים של עובר אשר מתפתח ברחם ולכן יש לנהוג במשנה זהירות ולבצע את כל הבדיקות הנדרשות. לפעמים במהלך הלידה קורות טעויות שונות שעלולות להשפיע מאוד על חייו של התינוק. במקרה כזה יש לוודא שהצוות פעל כנדרש ועשה כל מה שנחוץ כדי להקטין אל הסיכונים.

פניה לעורך דין מתבצעת לעיתים כעבור שנים רבות כאשר כבר לא מדובר בילד. מסמכים רפואיים שקיבלתם לידיכם ברגע האמת כדאי לשמור במקום בטוח לפחות עד שתתברר התמונה במלואה, הם גם ישמשו אתכם ואת העורך דין אם תידרש תביעה כל שהיא כנגד בית החולים או גורם מטעמו. עורכת הדין גלית קרנר הינה מומחית בתחום רשלנות רפואית ומומלץ לפנות אליה ולקבל ממנה ייעוץ בנושא. פנו לקבלת מידע נוסף.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בתת מודע
  ההכרה בכך שהתת מודע של האדם יוצר עבורו מציאות חיים, הולכת וצוברת תאוצה אצל לא מעט בני אדם. כיום...
קרא עוד »
יול 04, 2017
רפורמת ביטוחי הבריאות
לאחר שנים רבות של תשלומים מיותרים על ביטוחי בריאות, שנת 2016 הביאה את הרפורמה המיוחלת. כיום, רפורמת...
קרא עוד »
מרץ 30, 2021
באיזה מקרים נעשה טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילד שלנו
ילדים צעירים עם כאבי שיניים או זיהום בשן, דורשים טיפול בכל גיל - לפעמים זה אומר שהילד יצטרך לעבור...
קרא עוד »
ספט 12, 2021