אמבט עיסוי ד"ר גב

אמבט עיסוי ד"ר גב

תתארו לעצמכם, שאתם חוזרים בסוף יום העבודה הביתה, מורידים את הנעליים ובמקום להרגיש תחושת כאב כמו כל ערב, תחושת כאב שמונעת מכם לזוז ולבצע פעילויות גופניות שונות, אתם מכינים את הרגליים אל תוך אמבט וזרמי מים מעסים לכם אותם בצורה עדינה ונעימה, משכיחים מכם כל זכר לכאב, משכיחים מכם את כל תלאות היום.

אמבט עיסוי ד"ר גב יכול להיות הפתרון בשבילכם. אתם לא צריכים לעשות הרבה, מספיק שתמלא את האמבט הקטן במעט מים, תשבו מול הטלוויזיה או מול המחשב, תניחו את הרגליים בפנים ותיהנו מהזרמים שמפנקים אתכם.

תחושה שכזו יכולה להיות נעימה בכל יום, בכל שעה, בוודאי אחרי יום עמוס בו אתם עבדתם קשה מבחינה פיזית או שהרגליים שלכם היו סגורות בתוך הנעליים ולא הרגישו אוויר זורם מבחוץ. צריך לזכור כשהרגליים סגורות בתוך הנעליים, אתם מזיעים, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם יבלות ופטריות לאורך זמן. לכן, אתם צריכים לאוורר אותם מעת לעת, אמבט עיסוי גם יאפשר לכם לנקות את כפות הרגליים בצורה יסודית, וכל זה בזמן שאתם מעניקים לרגליים שלכם עיסוי מרגיע ונעים.

חשוב להבהיר נקודה נוספת, אתם יכולים ליהנות מאופציה שונות בהקשר של אמבט עיסוי, כלומר אתם יכולים להשתמש בעוצמות שונות באמבט, בין אם מדובר בעוצמות חזקות או עוצמות חלשות. זאת בהתאם לתחושת הכאב שלכם מצד אחד, ומצד שני, בהתאם למה שאתם אוהבים. יש כאלה שאוהבים עיסוי חזק ויש כאלה שאוהבים עיסוי חלק יותר.

עוד נקודה שצריך לשים לב אליה היא, אם אתם מחליטים להשתמש באמבט עיסוי, חשוב להקפיד ולשים לב להוראות, שכן יש מקרים בהם אנשים מסוימים לא יכולים להשתמש באמבט שכזה, למשל אם מתמודדים עם פצעים מסוימים ברגליים או אנשים שיש להם מחלות שונות. אז מוטב שלא להשתמש באמבט אלא אם הרופא מרשה ובהוראות המוצר, לא מצוין אחרת.

אמבט עיסוי ד"ר גב הוא פתרון נפלא עבור כל אחד, אחרי שתנסו את השימוש בו פעם אחת, תהיו בטוחים שכבר לא תוכלו להפסיק ולהשתמש בו.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יתרונות של מוצרי בריאות מהטבע
הבריאות של האדם היא דבר חשוב אשר הלך והשתכלל לו ככל שהלמידה לגבי כל מה שיכול לרפא את בני האדם הלך...
קרא עוד »
ספט 15, 2018
איך כדאי לבחור רופא
אנשים רבים זקוקים לשירותיו של רופא מומחה, אך הבעיה היא לבחור את הרופא המתאים ביותר עבורכם. ניתן היום...
קרא עוד »
דצמ 18, 2019
דיקור סיני לפוריות
דיקור סיני הוא תרופה טבעית המשמשת לטיפול במחלות גופניות ונפשיות. זה יכול לשמש כדי לעזור עם בעיות...
קרא עוד »
יול 25, 2022