עושים רנטגן מבלי לצאת מהבית

מאז המצאתו של הרנטגן הוא מהווה את אחד הכוכבים המאירים ביותר בשמי הרפואה המודרנית. הוא מאפשר לראות את המצב הנתון כמעט בכל בעיה רפואית, החל מחור בשן ועד לשבר כפול. לפיכך, ניתן לומר שכיום אי אפשר לעשות אבחון מדויק ללא הסיוע של כלי יציב וחזק זה, המספק את המידע המדויק ביותר על המתרחש בגוף האדם. כמו לכל כלי אבחון וטיפול גם לו יש תופעות לוואי מסוימות, כגון קרינה, אך היות ומדובר בבדיקה שנעשית פעם אחת לשם המטרה – ההיקף של התופעה לא בעייתי. בעיקר כיום, כאשר יש מכונות רנטגן ניידות המאפשרות להקים בית חולים שדה אפילו בבית של האדם. שירותי מדיקס עד הבית מספקים את האפשרות הזאת בצורה הפשוטה והנגישה ביותר.

למי מיועד שירות רנטגן עד הבית?

שירות זה חיוני עבור אנשים שסובלים מבעיות גב, או כאלה העוסקים בפעילויות שעשויות לגרום לבעיות כאלה בשלב זה או אחר. פעמים רבות מדובר בספורטאים, אך בימינו כמעט כל אדם לאחר גיל מסוים הסובל ממחסור בסידן עשוי ליפול תחת קטגוריה זו ולהזדקק לצילום רנטגן עקב נפילה, מתיחה, או פריצת דיסק. היתרון הגדול ביותר של ביצוע רנטגן בסיוע מדיקס הינו העובדה שעל מנת לעשות אבחון מהיר – אין צורך לזוז בכאבים ובסבל על מנת להגיע לבית החולים הקרוב.

הייחודיות של חברת Medix at Home

חברת מדיקס מספקת שירותים מתקדמים וחדשניים בתחום האורטופדיה, כולל הספקה של אמצעי הדמייה מתקדמים עד הבית. בפגיעות גב למיניהם, הצורך לעשות רנטגן כמה  שיותר מהר הינו חיוני ביותר, משום שהוא מאפשר לבדוק את המצב הראשוני של המטופל, ועל פיו להגדיר תכנית פעולה עתידית שתעזור לו לקום על הרגליים כמה שיותר מהר. לפיכך, הצורך לבצע צילום כמה שיותר מהר מהווה את ראש מעניינם של חברת Medix At Home ששמה לה למטרה להיות החברה הזמינה ביותר בארץ לפתרון כל בעיה אורטופדית. חברת מדיקס מספקת שירותים מתקדמים בתחום ההדמייה בשיתוף עם רופאים מובילים בתחום, כך שכל מטופל יכול להיות רגוע ולדעת שהוא מקבל את הטוב ביותר, אבחון מדויק שעל פיו יתבסס טיפול איכותי ומותאם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדוע כדאי לך לעשות בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון
את בהיריון קצת יותר מתקדם ואת מתחילה לעשות עכשיו בדיקות שונות לעובר? הגיע הזמן שבו את רוצה להסיר כל...
קרא עוד »
אוג 22, 2018
הכוחות הנסתרים של אנשים רגישים מדי: מדריך ידידותי
בעולם שלעתים קרובות חוגג קשיחות וחוסן, לפעמים אפשר להתעלם מהתכונות של אנשים רגישים מדי או לא להבין...
קרא עוד »
אוק 14, 2023
פתרון לבעיית אין אונות
גברים רבים בישראל ובעולם סובלים מבעיות שונות בתפקוד המיני, לרבות היעדר זקפה או זקפה חלשה, ובעיות אלה...
קרא עוד »
ינו 18, 2016