מיצוק עור הפנים בשיטות טבעיות – הכיצד?

מיצוק עור הפנים

כחלק בלתי נפרד מהיותנו משקיעים את זמננו ומיטב כספנו בשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן הכולל תזונה נכונה, פעילות גופנית, טיפולי אנטי אייג׳ינג, שימוש במוצרי טיפוח איכותיים וכל זאת במטרה לשמור על מראה עור צעיר, להרגיש חיוניים, אנרגתיים ובריאים יותר ויותר אנו נחשפים לשימוש במושג מיצוק עור הפנים. אז מה זה אומר בכלל למצק את העור?

איך עושים את זה ומה מיוחד בשיטת המיצוק של Perfect Treatment, על כך במאמר הבא. עור מוצק הוא עור שבו רמת החומצה ההיאלרונית הנוצרת, רמות האלסטין (סוג של חלבון) והקולגן, גבוהות ואיכותיות יותר. כל שאנו מתבגרים האיכות והכמות של אותם חומרים יורדת והעור הופך פחות גמיש, פחות אלסטי מה שתורם גם להופעה של הקמטוטים ובשלב מאוחר יותר – קמטים.

קיראו גם:

עור מוצק ויפה

רובנו מנסים להילחם בהופעת הקמטים בדרכים שונות אך בכדי שנשיג מראה עור מוצק, עלינו להשפיע על ייצור הקולגן ועל ייצורה של החומצה ההיאלרונית וכך להשיג נפח. עור נפוח מספק מראה מוצק וחלק. יחד עם זאת, כחלק מהתפתחות הטכנולוגיה בתחום הטיפולים האסתטיים, קיימות שיטות רבות ומגוונות למצק את העור. חלק מהשיטות נחשבות פולשניות, בחלקן משתמשים בחומרי מילוי בשילוב מזרקים עדינים אך לאלו שמעדיפים את השיטה הטבעית המסייעת גם היא למנוע את ההפחתה בייצור של אותם חומרים הנה לפניכם הפתרון הבא.

חברת Perfect Treatment פיתחה במהלך השנים האחרונות ליין מיצוק להצערת העור לשימוש ביתי. נגזרות שונות של ויטמין A הוכחו במחקרים כתורמות למיצוקו של העור ולכן בחרנו בסוגים שונים של ויטמין זה והכנסנו אותו בהרכב ייחודי למוצרים שלנו. בנוסף, גם ויטמין C המוחדר למוצרי המיצוק בכמויות אופטימליות מסייע לעודד ייצור של קולגן בעור התורם לעור מוצק, חלק ובעל מראה רענן וצעיר. הטיפול מתאים לכל אזורי הפנים, הצוואר, המחשוף, באזורים הסובבים את העיניים והוכח כיעיל ומשפר בצורה ניכרת את רמת המיצוק של האור.

קיראו עוד על טיפולים חדשניים בבעיות עור מבית פרפקט טריטמנט.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מסכות לשיער ללא פראבנים וללא מלחים
רוצים לטפח את השיער? לשפר את המראה? להזין את השער ברכיבים נחוצים שיעשירו את המרקם, יחזקו את השורש...
קרא עוד »
ינו 23, 2022
איך בוחרים מספרי חובשים?
כל מי שעובר קורס עזרה ראשונה, קורס אחיות או קורס חובשים, יודע שקיים ציוד נרחב בו הוא אמור להשתמש בשביל...
קרא עוד »
ספט 06, 2017
תופעות לוואי ותסמונות גמילה של קנאביס
התמכרות לקנאביס ושימוש ממושך בקנביס, יגרום לירידה בתגובה של הגוף לכמות החומר שבו האדם נוטה...
קרא עוד »
אוג 08, 2019