לימודי רפואה סינית דווקא עכשיו

לימודי רפואה סינית

אחד ממקצועות הלימוד הבולטים ביותר בשנים האחרונות, היא רפואה סינית. הרבה מאוד צעירים וצעירות בוחרים ללמוד מקצוע זה, בין אם זה על מנת לעסוק בו ובין אם זה על מנת להשלים את הידע שלהם בתחום של רפואה אלטרנטיבית באופן כללי. 

רפואה סינית, כידוע, הוא תחום מאוד רחב וגדול אשר מציג דרכים לפתרונות בריאותיות שונות, באמצעים לא רגילים, לא קונבנציונאליים. בין אם זה באמצעות מגע ובין אם זה באמצעות התייחסות לגוף ולנפש כיחידה אחת משולבת. כלומר, מצב בו הגוף מושפע מהנפש ולהיפך. 

במהלך השנים האחרונות, גישה זו תופסת יותר ויותר מקום, שכן התפיסה היא, שאם אנחנו מתמודדים עם מחלה מסוימת, היא לא נוצרת מעצמה, אלא מחוסר איזון, לחץ, מתח, חרדה או דברים נפשיים אחרים שמשפיעים עלינו. 

לימודי רפואה סינית מספקים חומר תיאורטי ומעשי, מכשירים את דור המטפלים הבא ומעניק להם כלים שונים להתמודדות עם בעיות של מטופלים אשר מגיעים אליהם. הלימודים והעבודה בכלל, מתבססים על תורות סיניות עתיקות. 

כיצד בוחרים היכן ללמוד?

מאחר ויש לא מעט מקומות בהם ניתן ללמוד רפואה סינית כמו למשל מכללת מעינות לרפואה משלימה, הרי שאנחנו צריכים לייצר פרמטרים מסוימים על בסיסם נחליט אפילו בדיוק ללמוד. הפרמטרים העיקריים יהיו, איכות המקום, הניסיון שיש לאנשי הצוות והיכולת שלהם לספק לנו את הכלים הטובים ביותר בשביל להיות מטפלים ברמה גבוהה.

חשוב להדגיש, מאחר ויש לא מעט מוסדות לימוד, פחות מוכרים ופחות איכותיים, חשוב לבחון מי עומד מאחורי המוסדות הנ"ל, וכן חשוב לבחון עד כמה באמת היכולת שלהם היא משמעותית ועד כמה הכלים והתנאים שהם מספיקים, מתאימים ללימודים, ולאחר מכן לתעסוקה בתחום. 

לפני סיום נדגיש, יש לבחון את התעודה שמקבלים מהמקום והאם היא תעודה ברפואה סינית גזו שמוכרת ונחשבת.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אימון כושר אישי עם מאמנת כושר אישית
אימון כושר אישי הוא דרך נפלאה לכפר על חודשי החורף הקר בהם אכלנו מגוון פחמימות כדי לחמם את הגוף והנפש,...
קרא עוד »
מאי 20, 2016
משחק בחוץ: החשיבות של נדנדות לפעילות גופנית
משחק בחוץ הוא חלק מכריע מהילדות, ומספק אינספור יתרונות להתפתחות פיזית, קוגניטיבית, רגשית וחברתית....
קרא עוד »
יונ 04, 2023
איך לבחור נעלי כדורסל טובות?
ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת נעלי הכדורסל הטובות ביותר בעת ביקור בחנויות ספורט. אלה...
קרא עוד »
אוג 14, 2022