ד"ר גלעד פיסקוס

ד"ר גלעד פיסקוס

כל מי שמעוניין ליהנות מחיוך של מיליון דולר, חייב להכיר את ד"ר גלעד פיסקוס. מדובר על אחד מרופאי השיניים המוכרים והמפורסמים ביותר בתחום, הוא נוהג לעבוד עם סלבס ולספק לכל אחד ואחד מהם חיוך שלא ניתן להתעלם ממנו. מדובר על רופא שיניים מקצועי ומיומן, שמשתמש בטכניקות החדשות ביותר ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כל טיפולי השיניים שלו מתבצעים ברמה הגבוהה ביותר, על מנת להבטיח לכל אחד ואחד את התוצאה המושלמת ביותר. לא חשוב אם אתם סובלים משיניים עקומות, שיניים שבורות, שיניים סדוקות או צהובות, בכל מקרה מומלץ להגיע למרפאה של ד"ר פיסקוס על מנת ליהנות מהטיפול המקצועי ביותר.

ד"ר גלעד פיסקוס  – קווים לדמותו

ד"ר פיסקוס למד רפואת שיניים באוניברסיטה העברית בירושלים, הוא סיים את לימודיו בשנת 1989 ומאז הוא עוסק בתחום. הוא מאמין כי יש צורך להמשיך ללמוד ולהשתלם בשיטות החדשות ביותר, על מנת להעניק לכל לקוח את הטיפול המושקע ביותר. ד"ר פיסקוס סיים את התואר הראשון שלו במדעי הרפואה בהצטיינות והוא אף זכה לקבל ציון לשבח על עבודת הדוקטורט שלו ברפואת שיניים. מאז הוא עובד במרפאה הפרטית שלו בראשון לציון ומציע מגוון רחב של שירותים שונים, כמו למשל הלבנת שיניים, ציפוי חרסינה לשיניים, כתרים ללא מתכת, בנייה של שיניים קדמיות ושחזור של שיניים טבעיות, טיפולים משקמים ושתלים דנטאליים. ד"ר פיסקוס חבר בהסתדרות לרפואת השיניים והוא מעניק שירות איכותי ומקצועי בכל תחומי שיקום הפה ורפואת השיניים הכללית. כמובן שתחום ההתמחות העיקרי שלו הינו תחום האסתטיקה הדנטלית, אשר תפסה תאוצה בשנים האחרונות. הוא נוהג להשתתף בכנסים בארץ ובחו"ל אשר עוסקים בתחום, על מנת לשכלל את הטכניקה שלו וללמוד שיטות חדשות ומתקדמות יותר שיוכלו לשמש את המטופלים שלו.

לסיכום, ד"ר גלעד פיסקוס נחשב לאחד מרופאי השיניים המוכרים והמובילים ביותר בארץ. הוא מספק שירות אישי, אדיב ומקצועי בכל תחומי האסתטיקה הדנטלית, שיקום הפה וטיפולי שיניים כלליים. מעבר לכך, הוא עוסק גם בתחום הצילום, למעשה התצלומים שלו מופיעים בתערוכות רבות בכל רחבי העולם ומפורסמים במגזינים יוקרתיים ומוערכים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפולי שיניים
כל אחד זקוק בשלב כזה או אחר בחייו לביקור אצל רופא השיניים. ברוב הפעמים, נהוג לקבוע תור לביקורת אחת...
קרא עוד »
ינו 21, 2021
חיטוי קורונה
היום ניתן למצוא יותר ויותר חברות וארגונים, אשר מזמינים חיטוי קורונה. מדובר למעשה על אחד השירותים...
קרא עוד »
נוב 27, 2020
נחירות
לא מעט אנשים מתמודדים עם בעיה של נחירות בעת שינה, בין אם הם אלה שנוחרים ובין אם שוכבים לצד אנשים...
קרא עוד »
אוק 23, 2017