מדוע מומלץ ללמוד לימודי פסיכותרפיה

עיסוי באילת

יש הרבה מאוד תחומי טיפול בימינו שבהם כל אחד יכול להחליט שהוא רוצה להתעמק, ואם גם אתם מחפשים תחום שאותו תוכלו ללמוד, אז פסיכותרפיה זו בחירה טובה.

למעשה הפסיכותרפיה מתייחסת אל האדם כאל מכלול של מספר רבדים שונים, והם: ההיבט הנפשי, ההיבט הגופני וההיבט הרוחני. לכן כל מי שילמד לימודי פסיכותרפיה יוכל לדעת לא מעט על כל רובד כזה של טיפול, ובסופו של דבר תהייה לו אפשרות לטפל באנשים בהיבטים שונים. הרבה פעמים דווקא השילוב של טיפול רוחני, נפשי וגופני זה מה שגורם לשינוי העמוק אצל האדם, כך שאין ספק שאם התחום הזה מושך אתכם כדאי ללמוד אותו.

מגמות הלימוד

כשמדברים על לימודי פסיכותרפיה ניתן לראות שתי מגמות לימוד עיקריות, כאשר הראשון היא מגמת הפסיכותרפיה הגופנית ואילו המגמה השנייה היא משמת הפסיכותרפיה הטרנס – פרסונאלית. בכל אחת מהמגמות האלה החומר הנלמד הוא מעט שונה והדגש יכול להיות אחר, אך בסופו של דבר מדובר על שתי מגמות שהמטרה שלהן היא אחת: להכשיר מטפלים פסיכותרפיסטים.

מדוע חשוב ללמוד את התחום

אומנם זה נכון שהסיבה הראשונה שבגללה כדאי ללמוד את התחום ולא לוותר על כך זו התעודה שמקבלים בסיום הלימודים, כי ללא התעודה הזאת אי אפשר להתחיל לעבוד, אך זו לא הסיבה היחידה. כדאי להירשם ללימודים כאלה כי הם מעניקים את הידע שלו אתם זקוקים כדי להיות פסיכותרפיסטים טובים, וזו הדרך היחידה שבה תוכלו לסייע למטופלים שלכם. מה שכן כדאי לכם להקפיד עליו זו השאלה איפה אתם הולכים ללמוד, כי לא בכל מקום הלימודים הם באותה רמה ובאותם עומקים. אם אתם רוצים לסיים את הלימודים עם ידע ועם אפשרות לעבוד אז כדאי ללמוד במקום המוביל בישראל.

למידע נוסף – לימודי פסיכותריפה במכללת רידמן

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם יש קשר בין ספירולינה וכאבי ראש?
אחוז גבוה מהאוכלוסיה חווה סוג כזה או אחר של כאב ראש לפחות פעם בכמה חודשים. יש אנשים שצריכים להתמודד עם...
קרא עוד »
יונ 25, 2015
מדוע המרב"ד ממליץ לפסול רישיון
כל אדם אשר אוחז ברישיון נהיגה בידיו, הוא אדם אשר הוכרז ככשיר לנהיגה, למד כמות שיעורי נהיגה נדרשת ועבר...
קרא עוד »
יונ 14, 2018
וופורייזר מכשיר אידוי לקנאביס רפואי
אלו מכם שמחזיקים בקנאביס רפואי לצרכים רפואיים בוודאי רואים בעצמם עד כמה התועלת של הצמח היא רבה. ברחבי...
קרא עוד »
דצמ 19, 2017