מעבדת LEM – למה צריך מעבדה כזו?

אחד הדברים שלמדנו עם השנים הוא, בעזרת מחקר ופיתוח, ידע אנושי מצטבר, ניסוי וטעייה, אנחנו יכולים להתמודד עם בעיות שונות ולעיתים אפילו לפתור אותן. זו הסיבה שאנחנו משקיעים כל הזמן, משאבים וזמן בניסיון למצוא פתרונות יעילים ונכונים להתמודדות עם בעיות שונות, בפרט בעיות רפואיות.

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך, היא מעבדת LEM אשר שמה לה למטרה לייצר כלים ואמצעים בעזרתם יהיה ניתן לגלות סרטן ממאיר בשלב מוקדם ובפרט סרטן צוואר הרחם, אשר נחשב לאחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר (מדי שנה קרוב למאתיים שנה מאובחנות כחולות בסרטן זה).

המטרה של המעבדה היא לייצר אמצעים וכלים אשר יאבחנו איתור מוקדם, זאת על מנת שיהיה ניתן להתמודד עם המחלה בצורה נכונה ולהביא לריפוי שלה בקרב נשים שמתמודדות איתה. צריך לזכור, כל אישה שמתמודדת עם סרטן צוואר הרחם, גם אם חייה אינם בסכנה, עדיין מושפעת ממנו באופן מהותי, בין היתר, האפשרות שלה להיכנס להריון פוחתת ואיכות חייה באופן כללי נפגעים.

כיצד פועלת מעבדת LEM

לפני שנסביר כיצד פועלת מעבדת LEM, חשוב לציין אומנם מדובר בעסק פרטי אך הוא פועל בשיתוף פעולה עם גורמים שונים, כולל גורמים ציבוריים אשר נעזרים ומשתמשים בשירותי המעבדה ובתוצרים שהיא מפיקה. בסופו של דבר, אין לבתי חולים או לאקדמיה, את המשאבים הנדרשים בשביל לייצר את האמצעים והכלים הדרושים לצורך התמודדות עם הבעיה.

המעבדה מכילה מחשבים מודרניים, אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, אמצעים מתקדמים והיא מספקת שירותים לכל קופות החולים, בתי חולים פרטיים, חברות ביטוח, משרד ביטחון ועוד. הכל במטרה לספק את המידע המקצועי והאמין ביותר, כאשר אל המעבדה יכולים לפנות רופאים ואנשי מקצוע אחרים, אשר יכולים להיעזר בשירותי המעבדה ואנשיה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עיסוי השרירים והעלמת שומנים
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר בוחרים להשקיע בגוף שלהם. מדובר לרוב על אנשים אשר מוכנים להשקיע...
קרא עוד »
נוב 05, 2020
מבוא להרכבת ירקות
בשנים האחרונות עם התפתחות הטכנולוגיה, החלה להיכנס טכניקה חדשה בחקלאות המודרנית שהיא הרכבת הירקות....
קרא עוד »
אוג 18, 2015
3 סיבות לצרוך כורכומין על בסיס יומי
  מחפשים אחר 3 סיבות עיקריות לפיהן צריכה של כורכומין על בסיס יומיומי יהיה צעד חכם? כל אחד מכם יוכל...
קרא עוד »
אפר 11, 2017