סאונה

סאונה

תמיד חלמתם על סאונה בביתכם הפרטי אך התייחסתם אליה בתור מוצר מותרות שניתן למצוא רק בבתי מלון וצימרים יוקרתיים?. ובכן, כיום רכישת סאונה לצורכי הנאה היא משהו שבהחלט ניתן לשקול אותו, ואנו עדים ליותר ויותר בתים אשר רוכשים לחדר האמבטיה שלהם חדר סאונה קטן. הרי מי מאיתנו לא אוהב בסוף אימון ספורט או לאחר טבילה בג'קוזי להכנס לרבע שעה לתוך הסאונה ולהרגע מעט. התחושה המשחררת שעימה תצאו מהסאונה תגרום לכם לחכות לפעם הבאה שבה תכנסו אליה.

יתרונות של סאונה ביתית

היתרון המרכזי של סאונה בבית הוא כמובן חוסר התלות בסאונה של חדר הכושר או הספא השכונתי שלכם ומתי שרק תהיו מעוניינים להכנס לסאונה, תוכלו להדליק את הסאונה הביתית שלכם ותוך מספר דקות להכנס פנימה. בנוסף, לשהייה מבוקרת בסאונה יש כמה יתרונות בריאותיים. שהייה בסאונה מעודדת את תהליך הרזייה וניקוי הרעלים מהגוף תודות להזרמת הדם בגוף שמתייעלת, עקב הטמפרטורה הגבוהה. בנוסף, לאחר אימון ארוך וקשה השהייה בסאונה גם היא מומלצת על מנת שנוכל להרפות ולשחרר את השרירים התפוסים, אך גם לאחר אימון, הישיבה בסאונה אינה מומלצת מעל לזמן של רבע שעה. עוד אחד מהיתרונות של סאונה הוא שהיא מסייעת בהרזיה על ידי תהליך ההזעה שלמעשה מסייע לנו בסילוק עודפי נוזלים מרקמות השומן.

התקנה של סאונה בבית

מכל אותם יתרונות נוכל להנות אם רק נקצה מקום קטן בחדר האמבטיה שלנו לבניית סאונה וכך למעשה לא נהיה יותר תלויים בסאונות ציבוריות. ישנן סאונות במגוון גדלים אשר יכולות להתאים לכל חדר אמבטיה בכל גודל ועיצוב, כאשר גם אם חדר האמבטיה שלכם אינו גדול, תוכלו להתקין בו סאונה שמתאימה לשניים עד שלושה אנשים. במידה ויש לכם יותר מקום תוכלו להתקין בבית סאונה שמתאימה ליותר אנשים. בחלק מהסאונות ניתן להתקין אביזרים שונים כגון מערכות שמע כאלה ואחרות אשר ינעימו את השהייה שלכם בסאונה עוד יותר. דמיינו עצמכם בסוף יום עמוס ואינטנסיבי, בו סיימתם את רוב המטלות שלכם, נכנסים לסאונה ל-10 דקות של שלווה ורוגע נטו, וברקע המוזיקה האהובה עליכם.

הישיבה בסאונה היא אינה רק בגדר המלצה לספורטאים לאחר אימון מפרך או אמצעי להורדה במשקל או ניקוי רעלים. בנוסף לכך, מבוגרים רבים מתייחסים אל הישיבה בסאונה כבילוי ואפילו אירוע חברתי, לכן אם נחליט להתקין סאונה בביתנו, נוכל להציע לאורחים שלנו להכנס לתוך הסאונה הביתית  עם משקאות צוננים ומרעננים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רשלנות רפואית – איך זה עובד?
טיפולים בבתי חולים הם אף פעם לא דבר קל. מלבד זאת שמדובר באדם שכבר חולה וחלוש, הוא צורך לעבור בירוקרטיה...
קרא עוד »
נוב 16, 2021
מהי דחיינות ומדוע מומלץ לטפל בזה
שלושה "סטלנים" יושבים בבית הכלא ומתכננים בריחה, אשר תצא אל הפועל עוד כשעה. זה שיושב על צריכת אסיד, מספר...
קרא עוד »
נוב 21, 2019
אורי לופוליאנסקי מייסד יד שרה – הכירו בקצרה
מרבית האנשים מכירים את השם אורי לופוליאנסקי, מאחר והוא נמצא בחדשות ובכותרות כבר מספר שנים טובות,...
קרא עוד »
דצמ 27, 2017