טיפול פסיכולוגי בחיפה – איך למצוא מטפל מומלץ?

טיפול פסיכולוגי בחיפה

בתקופה המודרנית שבה אנחנו חיים, תקופה אשר מאופיינת בחידושים טכנולוגיים בקצב מסחרר ובאורח חיים קדחתני שלא משאיר לנו רגע לעצור ולנשום, יותר ויותר אנשים מוצאים שהם מתקשים להתמודד עם שגרת החיים.

כתוצאה מכך, אנשים מפתחים קשת רחבה ומגוונת של בעיות נפשיות – חרדות, טראומות, מחשבות שליליות אוטומטיות, פחדים, התמכרויות וכיוצא באלה.

אם בתקופה האחרונה אתם שמים לב שגם לכם קשה יותר להתמודד עם שגרת החיים, אולי הגיע הזמן לשקול קבלת עזרה מאיש מקצועי – ולפנות לטיפול פסיכולוגי. ראו לדוגמה טיפול פסיכולוגי בחיפה!

במסגרת מאמר זה נחלוק אתכם מספר טיפים אשר ילמדו אתכם איך למצוא מטפל מומלץ.

איך למצוא מטפל מומלץ?

  • חשיבות הקשר הטיפולי – כאשר מדובר על טיפול פסיכולוגי, הגורם שהכי משפיע על הצלחת הטיפול הוא הקשר אשר נוצר בין המטפל למטופל. גם אם תמצאו את הפסיכולוג הכי מוערך עם הכי הרבה ניסיון ובעל הכי הרבה טכניקות מתקדמות לטיפול בבעיה שלכם, אם לא יהיה לכם חיבור אנושי איתו, איכות הטיפול שתחוו איתו תושפע במידה ניכרת.
  • תבקשו המלצות – בעבר היה נדיר שאנשים היו מודים בפני חברים וקרובי משפחה שהם מקבלים עזרה נפשית מקצועית. היום, לעומת זאת, אנשים מרגישים בנוח לדבר בחופשיות על הטיפולים שהם עוברים. לכן מומלץ בחום שתשוחחו על כך עם חברים קרובים ובני משפחה שעליהם אתם סומכים, ותבררו עמם האם הם יכולים להמליץ לכם על מטפל מקצועי, כדוגמת עופר כהן!
  • שיטת הטיפול – יש קשת רחבה ומגוונת של פסיכולוגים משונים שונים, כאשר כל אחד מהם דוגל בגישה טיפולית אחרת, מה שאומר שהטיפול שתחוו יהיה שונה ממטפל למטפל. לכן חשוב שתבחרו במטפל אשר דוגל בשיטה שמתאימה למה שאתם מחפשים, על מנת שתוכלו להפיק מהטיפול את מלוא התועלת.
ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קרע לברום בכתף – שיטות טיפול מומלצות
אם גם אתם עוסקים בפעילות ספורטיבית, ואולי אתם ספורטאים תחרותיים, אתם חשופים ליותר פגיעות פיזיות. אחת...
קרא עוד »
אפר 02, 2022
איך בוחרים מנתח אף
אם החלטתם ללכת על ניתוח אף רחב, חשוב מאוד שתדעו שאתם מצטרפים ללא מעט אנשים שבחרו כמותכם ומרוצים כיום...
קרא עוד »
ינו 08, 2020
מסכות לשיער ללא פראבנים וללא מלחים
רוצים לטפח את השיער? לשפר את המראה? להזין את השער ברכיבים נחוצים שיעשירו את המרקם, יחזקו את השורש...
קרא עוד »
ינו 23, 2022