איך מגדירים זוגיות טובה

עד גיל מסוים אנחנו מאמינים באגדות ורוצים זוגיות עם סוף טוב, כזאת שמספרים עליה "והם חיו באושר ועושר", בגיל מסוים האגדות מתחלפות בתמונות המופצות ברשתות החברתיות שמפרסמות את רגעי האושר וגורמות לנו להאמין שמאחוריהן זוגיות טובה. 

אגדות, תמונות והאמת

קל לנו ליפול לרומנטיקה ולהאמין שמאחורי כל סיפור אהבה עומדת זוגיות טובה, גם הרשתות החברתיות עוזרות לאשליה, מציגות תמונות מאושרות ומעלות מחדש את השאלה איך מגדירים זוגיות טובה. האם זוגיות טובה היא רק תמונה חיצונית.

הדרך לזוגיות טובה 

כל אחד מגיע לשלב הזוגיות כשהוא מביא אתו את סל הכלים שלו, את האופי האישי, את הערכים שעליהם גדל ואת המודל הזוגי שאליו הוא נחשף בילדותו. כאשר כל אלה פוגשים צד שני שמשלים אותו, מזדהה אתו ומתאים לו נוצרת מערכת יחסים זוגית. בכל מערכת זוגית עלולים להיווצר קשיים ומחלוקות אך כאשר הזוגיות היא טובה, קל יותר לגשר ולהתגבר עליהם. 

הכלים לזוגיות טובה

ישנם כמה כללים בסיסיים שרצוי שיתקיימו במערכת היחסים הזוגית כדי שזו תהיה טובה ומתפקדת לאורך שנים. הבסיסיים ביותר הם כבוד הדדי, אמון והבנה זה את זה. מעבר לאלה חשוב שהתקשורת תהיה טובה, שני בני הזוג יאהבו, שתפו זה את זה בקשיים, יהיו אמפטיים, יכילו זה את זה ויאפשרו זה לזה מרחב בטוח ולא שיפוטי. 

טיפול הוא לא מילה גסה 

גם כשהזוגיות טובה עולים לפעמים קשיים ומחלוקות שבני הזוג לא מצליחים לפתור בכוחות עצמם, לשם כך הם נזקקים לאדם נוסף, מטפל, שיוכל לאפשר להם נקודת מבט נוספת על המצב שאליו הם נקלעו. במערכת יחסים זוגית טובה הטיפול יהיה יעיל וקצר ובני הזוג ייצאו ממנו מחוזקים והרבה יותר אוהבים.

מכון קשרים מתמחה בטיפול אישי ובטיפול זוגי. אתם מוזמנים ליצור קשר לתיאום פגישת ייעוץ.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ציוד לקשישים
כאשר אנשים מגיעים לגיל מבוגר, לעתים לצערנו זה יכול להיות מלווה עם הידרדרות גופנית ובריאותית ולכן...
קרא עוד »
אוק 03, 2022
כללית מדרסים – הכי טוב שאתם בכללית!
הנוחות והבריאות שהמדרסים מציעים לרגליים שלנו הם לפעמים בלתי ניתנים לשיעור. ברגע שיש לכם הזדמנות...
קרא עוד »
נוב 16, 2020
הכוחות הנסתרים של אנשים רגישים מדי: מדריך ידידותי
בעולם שלעתים קרובות חוגג קשיחות וחוסן, לפעמים אפשר להתעלם מהתכונות של אנשים רגישים מדי או לא להבין...
קרא עוד »
אוק 14, 2023