טיפולי שיניים רשלניים

טיפולי שיניים רשלניים

טיפולי שיניים רשלניים, אינם כה נדירים. הרי אנו סומכים על רופא השיניים בעיניים עצומות, שהוא יבצע את עבודתו כנדרש. אולם ישנן פעמים בהם רופא שיניים כן התרשל וכתוצאה נגרם נזק למטופל.

אין ללקוח שום שליטה על אבחון מצבן של השיניים

כאשר רופא שיניים סוקר את מצבן ומעוניין לבנות תוכנית טיפול, האם אתם בטוחים שכל הטיפולים אכן נדרשים? האם באמת חייבים לעקור שן זו או אחרת? לנו הטופלים אין כלל שליטה על האבחונים, לכן גם נמנעת מהם האפשרות להתלונן או לבוא בטענות.

רופא שיניים חייב לעבוד על פי סטנדרטים גבוהים

מטופלים רבים ממשיכים ללכת לאותו רופא השיניים שהם מכירים, זאת בכדי לקבל טיפולי שיניים כאלה ואחרים. אולם, גם זה יכול לקרות, הטיפולים מכיוון שחלקם כה מורכבים, עלולים להסתבך.

כאן נשאלת השאלה לגבי טיפול שיניים רשלני: אין מדובר רק במושג רשלנות, אלא קיים מושג נוסף המכונה הרופא הסביר. סביר או לא, כל מטופל מקווה שטיפולי השיניים יענו על המצופה ושהרופא פועל רק על פי סטנדרטים רפואיים גבוהים.

באילו סוגי טיפולים מדובר?

ובכן, אלה הם כלל הטיפולים הניתנים ע"י רופאי שיניים כמו טיפול שורש, שיקום הפה, עקירות ועוד. לא חסרים הם המקרים בהם רופאי שיניים גרמו לאיזשהו נזק כתוצאה מהטיפולים, הנזק והסבל עלולים גם להיות בלתי הפיכים ולגרום לסבל רב.

האם נפגעתם מרשלנות רפואית?

טיפולי שיניים רשלניים הם אור ירוק לפנות לבית המשפט בכדי לקבל פיצויים כמה שיותר גבוהים בגין הנזק שנגרם. כל שיש לעשות הוא לפנות למשרד עורך דין לתביעת רופא שיניים לו ניסיון רב בתחום רשלנות רפואית עם הצלחות מוכחות, איש מקצוע המכיר את הפרוצדורות המשפטיות, וכעת כל שנותר הוא להוכיח כי נגרם נזק ע"י הרופא.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דרכים לטיפול באין אונות
מטרתו החשובה של הטיפול באין אונות היא לשפר את הביטחון העצמי של הגבר עקב היכולות המיניות שלו שמשתפרות...
קרא עוד »
אוק 22, 2020
מכונות קפה מקצועיות לא רק למשרדים אלא גם לבתים
מכונות קפה מקצועיות לבית הן לא מותרות. נכון, כשרוכשים מכונות קפה מקצועיות לבית ההוצאה גבוהה יותר. מצד...
קרא עוד »
יול 21, 2016
מחלת אגרנות – למה זה קורה ומה אפשר לעשות?
אנשים רבים נוטים לאגור דברים בביתם, וזאת על אף זאת שבמקרים רבים הם לא צריכים אותם בכלל. האגרנות נובעת...
קרא עוד »
פבר 03, 2022