מה המצב הקורונה בדובאי

מצב הקורונה בדובאי

אל כל מקום אליו אנחנו רוצים לטוס בשנה האחרונה, הדבר הראשון שאנחנו בודקים הוא, מה מצב הקורונה באותה מדינה. לצערנו, המגיפה שהחלה בסין בסוף שנת 2019, שינתה לגמרי את התוכניות שלנו בשנת 2020, ואילצה אותנו להסתגל למצב, בו אנחנו לא יכולים לפעול באופן חופשי אלא עלינו קשובים ודרוכים להוראות ולוודא מה מצב המגיפה באותה עת. 

לכן, כל מי שנוסע לחו"ל חייב לבדוק מה מצב הקורונה. אומנם מדינות רבות סגרו את שעריהן, אך ישנן מדינות שכן מאפשרות כניסה של זרים ותיירים לשטחן, אף על פי שיש מגיפה ובהתאם למגבלות. כך למשל נוהגת דובאי, איתה ישראל רקמה יחסים במהלך שנת 2020, ולא מעט תיירים ישראלים מבקשים לנפוש בה וכך הם אכן עושים. אך לפני כן, עליהם לברר, כאמור, מה מצב הקורונה, על מנת שידעו האם יכולים לטוס או לא. 

חשוב לומר, הבירור צריך להתבצע בשני מישורים. הראשון, האם יש קורונה במדינה ובאיזו רמה, השני, אילו מגבלות קיימות בכניסה וביציאה מהמדינה. 

מה המצב בדובאי? 

בעיקרון, משרד הבריאות קבע שדובאי היא מדינה ירוקה, כלומר שאין בה בעיית קורונה, לכן היא גם מאפשרת לנופשים ישראליים לנפוש בה ללא שום בעיה. יחד עם זאת, מאחר ובחלק מן הטיסות התגלו חולי קורונה, וקיים חשש רב שהמגיפה תתגבר, אז מותנו כמות הטיסות וכן נערכים כל הזמן שינויים בהקשר להגדרה של דובאי, בין אם היא מדינה ירוקה או מדינה כתומה או אדומה. 

חשוב לציין, גם מי שחוזר מדובאי נזקק לבידוד במשך זמן מסוים, על מנת להבטיח שהוא לא נדבק ולא ידביק אחרים. הבידוד תחילה היה במלוניות של המדינה, אך כיום מדובר בבידוד ביתי למשך זמן מסוים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אביזרים לגיל השלישי
חלק זה עוסק בציוד העזר ואביזרים לגיל השלישי שאנשים מבוגרים צריכים להשתמש בו. זה כולל דברים כמו מכשירי...
קרא עוד »
דצמ 12, 2022
החזר על טיפול רפואי בחו"ל
לפני שאנחנו נוסעים לחו"ל, יש שורה של דברים שאנחנו צריכים לעשות במסגרת ארגון הנסיעה. אחד מהדברים האלה...
קרא עוד »
יונ 23, 2018
ייפוי כוח מתמשך
ייפוי כוח מתמשך הינו הליך משפטי חדש הנוצר במסגרת תיקון לחוק הכשירות המשפטית ואפוטרופסות, אשר...
קרא עוד »
ספט 10, 2017