מדרסים בהתאמה – מה זה אומר ומדוע זה חשוב?

מדרסים הן אותן רפידות עשויות חומרים גמישים שנועדו לספק לנשים גברים, קשישים וילדים – ולכל מי שזקוק לכך – תמיכה איזון והקלה בחיי היום יום. מי שחולה בסוכרת, למי שיש בעיות ברכיים, אנשים שסובלים מחוסר שיווי משקל ומשאר בעיות רפואיות וגם אנשים שרוצים לשפר יכולות ואת איכות חייהם – מבצעים התאמת מדרסים. אבל כיצד מתאימים את הרפידות האלה? ולמה זה כל כך חשוב? הנה כמה פרטים חשובים:

מדרסים בהתאמה אישית הם רפידות שתוחבים לנעליים אותם אפשר להתאים לנעלי ספורט או נעליים צבאיות כמו גם לסנדלים או לנעלי עקב. ההתאמה נעשית באופן אישי על ידי מכון אורתופדי בו יש אנשי מקצוע מומחים היודעים לבצע התאמה מושלמת של הרפידות השכבות שלהן הצורה והנדסתן לפי צרכי המטופל, בעיות בריאות, התאמה למבנה כף הרגל, התאמה לפעילות היום יומית או הגופנית וכו'.

המומחים מבצעים התאמה באמצעות אבחון המטופל, סריקת כפות הרגליים, יצירת מודל גבס ללא נשיאת משקל, באמצעות התאמה בתלת מימד ושאר פעולות שהמומחים יודעים לבצע זאת כדי להתאים את הרפידות בדיוק לצרכים של כל אחת ואחד.

מדוע לא לבחור מוצר מהמדף?

זה נכון, אם תלכו לחנויות ספורט תמצאו כמה סוגי מדרסים גנריים אשר מתאימים לנעליים על פי מידה. אבל אף מדרס כזה לא יספק את הצרכים שלכם או את מה שאתם זקוקים לו לחיי יום יום טובים יותר כמו איזון וחלוקת משקל נכונה של משקל הגוף על הרגליים.

מדרסים בהתאמה אישית מותאמים למבנה כף הרגל של כל אחת ואחת, למחלות או כאבים שיש להקל עליהם באמצעות הרפידות וכמובן למבנה כף הרגל ולנעליים שבדרך כלל נועלים. התאמה נכונה תספק איכות חיים, הקלה בכאבים ושאר יתרונות חשובים.

פנו אלינו עוד היום: https://ariel-orthopedic.co.il/.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עורך דין רשלנות רפואית בב"ש לטובת תושבי העיר אך לא רק
כשמנתחים את מקרי הרשלנות הרפואית באזור הדרום מנסים להבין גם את התנאים האובייקטיביים ואת אלה...
קרא עוד »
יול 27, 2017
בעיות קשב וריכוז ודרכי הטיפול
העולם שלנו ממהר להתקדם ולהתפתח ומותיר אחריו שאריות בודדות של אנשים שלא מצליחים לתפוס את אותה רכבת....
קרא עוד »
פבר 25, 2013
מבחן יעל
אם אתם - עולים חדשים או תושבים חוזרים המעוניינים בלימודים גבוהים בישראל או סטודנטים אשר ביצעו מבחן...
קרא עוד »
מרץ 30, 2017