מהו תחום האוקולופלסטיקה?

אוקולופלסטיקה

כשמדובר בניתוחים פלסטיים, רובנו מכירים פחות או יותר את הטיפולים וסוגי ההליכים השונים. יש טיפולים הקשורים בהרזיה, כאלה המתמקדים בהגדלה, הקטנה או שינוי המראה של איברים מסוימים, תחום ההזרקות עם חומרים כמו בוטוקס וחומצה היאלורונית ועוד טיפולים מוכרים שונים. האם לצד כל אלו יש טיפולים ספציפיים או תורה הקשורה לטיפולים פלסטיים ואסתטיים של העיניים? ובכן, התשובה היא חיובית כמובן וכל התחום הזה, שהוא בהחלט פחות מוכר ונפוץ לפחות כאן אצלנו בישראל, נקרא אוקולופלסטיקה. אם עדיין לא יצא לכם לשמוע על התחום ובמיוחד אם זה משהו שעשוי להיות רלוונטי עבורכם, הנה מה שאתם צריכים לדעת על זה.

מה זה בעצם אוקולופלסטיקה?

אז כפי שאמרנו, אוקולופלסטיקה הוא בעצם תחום רפואי העוסק בכירורגיה פלסטית באיזור העיניים. האם צריך לקבוע תור לרופאים מומחים בתחום האוקולופלסטיקה כשנכנס לנו עצם זר לעין למשל? לא – מדובר ברפואה עיניים פלסטית ובהליכים פלסטיים באיזור העיניים. זה יכול להיות שיקום של ארובות העין למשל לאחר שבר או פציעה, תיקון של גבות לאחר חתכים או פציעות, ניתוחי עפעפיים מסוגים שונים, הליכים כירורגיים למי שיש בעיות בבלוטות הדמעות (דמעות הן חיוניות לשמירה וניקיון של העין) וכן הלאה.

מי עוסק בזה?

ובכן, חשוב להבין שרופאים העוסקים באוקולופלסטיקה הם לא רופאי אף, אוזן, גרון ובדרך כלל גם לא המנתחים הפלסטיים הרגילים העוסקים בניתוחי חזה, הזרקות, ניתוחי אף וכן הלאה. מדובר בעצם ברופאים פלסטיים שמתחילת דרכם בחרו להתמקצע ולהתמחות בתחום האוקולופלסטיקה ומדובר בהחלט בתחום ייחודי בעולם הפלסטיקה. חשוב לזכור ולהבין שהעין היא איבר חשוב מאין כמוהו ועל כן מומחה אוקולופלסטיקה חייב להיות רופא מקצועי, מנוסה וזהיר במיוחד. לכן כשאתם מחפשים מומחה אוקולופלסטיקה חשוב לעשות זאת בסבלנות ולא לבחור באימפולסיביות.

מי צריך את זה?

ובכן, כל מי שנזקק להליך קוסמטי הקשור בעיניים, החל מהרמת עפעפיים, דרך הסרת שעורה כרונית, טיפולים כירורגיים הקשורים בשברים וכן הלאה, יכול בהחלט להיעזר בשירותים של מומחה אוקולופלסטיקה.

אם אתם זקוקים לשירותים כאלו, אנחנו בהחלט ממליצים להיעזר בשלב הראשון ברופא המשפחה שלכם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי עיסוי לומדים במקום הטוב ביותר
אין זה סוד שהעולם שבו אנחנו חיים הוא עולם שלא חסר בו מתח, ובמיוחד אם מדובר על אנשים שחיים במדינה לחוצה...
קרא עוד »
יונ 16, 2014
בריאות
בריאות היא היבט בסיסי בחיינו, ומידע אמין ממלא תפקיד מכריע ברווחתנו. בעידן הדיגיטלי, שפע של אתרים...
קרא עוד »
יול 11, 2023
איך בוחרים מנתח אף
אם החלטתם ללכת על ניתוח אף רחב, חשוב מאוד שתדעו שאתם מצטרפים ללא מעט אנשים שבחרו כמותכם ומרוצים כיום...
קרא עוד »
ינו 08, 2020