איך מטפלים בוסטיבוליטיס במהלך הריון

איך מטפלים בוסטיבוליטיס במהלך הריון

כל עוד מדובר על הריונות, חשוב להבין כי יהיה מומלץ לעבור ניתוח וסטיבוליטיס טרם תחילתו או בשלב מוקדם ככל הניתן וזאת על מנת שהכאבים יהיו מופחתים והתינוק יצא לעולם בצורה החלקה ביותר. בעזרת ניתוח שיבוצע על ידי רופא מומחה יהיה ניתן לגרום להריון כולו להפוך לחוויה הרבה יותר נחמדה בעבור כל אחת שסובלת מוסטיבוליטיס.

לתיאום פגישת ייעוץ עם רופא נשים יעקב בורנשטיין

ניתוח להסרת חלק מרקמת הפרינאום

כחלק מניתוח וסטיבוליטיס, הרופא יסיר חלק מהרקמה שבאזור פתח הנרתיק וכך תוכלי לקבל פתרון הולם להתמודדות עם הכאבים שכרוכים במצב ממנו את סובלת מזה זמן רב. כך הכאבים יפחתו משמעותית במהלך הריון או קיום יחסי מין ותוכלי ליהנות משיפור עצום באיכות החיים שלך. לאור זאת ללא ספק מדובר בפתרון הנכון לבחור בו.

הריון לא מועיל עם וסטיבוליטיס – חשוב לדעת

דבר קריטי שחשוב שכל אחת תבין זה עצם כך שהריון בפני עצמו לא גורם להעלמת תסמיני כאב של וסטיבוליטיס. אפילו ישנם מקרים בהם המצב הופך חמור יותר. לאור זאת חשוב לפעול לרופא שידע לבצע ניתוח כדי לטפל בבעיה מן השורש ולסייע לך לעבור את ההריון בהצלחה ולאחר מכן ליהנות מחיי מין ללא כאבים.

קבעי פגישה עם הרופא

עוד לא בטוחה מהן הדרכים הנכונות להתמודד עם וסטיבוליטיס במהלך ההריון? מוטב מבחינתך ליצור קשר עם רופא מומחה בהקדם האפשרי כדי שהוא יוכל לבחון את המצב שלך לעומק ולהציע פתרון ממוקד. כפי שנאמר, בדרך כלל יוצע לך לעבור ניתוח וזאת על מנת לטפל בבעיה מן השורש ולאפשר לכם ליהנות מהפחתה ניכרת בכאבים. מדובר במענה מאוד אפקטיבי שכל אחת צריכה לשקול ברצינות וזאת אם תרצי להפוך את הוסטיבוליטיס לנחלת העבר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפולים נפשיים
אנשים בנויים גוף ונפש כאשר האחד מזין את השני בתוך מערכת סימביוטית  שמחייבת הבנה מלאה של שני אלה כדי...
קרא עוד »
אוק 18, 2018
מה עושים כשרוצים יותר? 'יגואר און' – תחליף ויאגרה ששווה להכיר
כבר שנים שאנשים מכירים את כדור הויאגרה ששינה את פני ההיסטוריה. הויאגרה הפכה אנשים שאינם מתפקדים...
קרא עוד »
ספט 13, 2015
ביופסיה לאבחון סרטן השד
הליך הביופסיה לאבחון סרטן השד מתבצעת כאשר קיים חשד לגידול ממאיר בתוך בבלוטות או צינוריות החלב בתוך...
קרא עוד »
ספט 25, 2017